Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@21:25:14 GMT

واکنش مقامات روسی به ادعای غربی ها

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۵۶۳

واکنش مقامات روسی به ادعای غربی ها

سخنگوی وزارت خارجه روسیه و نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین طی پیام هایی نسبت به ادعای غربی ها مبنی بر حمله ادعایی مسکو به کی یف در بامداد امروز چهارشنبه واکنش نشان دادند. ناطقان: به نقل از ریانووستی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از آنچه وی «رسانه های اطلاعات نادرست جمعی» خواند، به کنایه و با لحن تمسخر آمیز برای برنامه ریزی تعطیلات خود، درخواست ارائه برنامه حمله را نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






زاخارووا در همین رابطه با انتشار پیامی نوشت: یک درخواست از رسانه های اطلاعات نادرست ایالات متحده و انگلیس، بلومبرگ، نیویورک تایمز، سان، و غیره - برنامه «تهاجمات» خود را برای سال آینده اعلام کنید. من می خواهم برای تعطیلاتم برنامه ریزی کنم.

همچنین «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نیز به ادعای غربی ها مبنی بر تاریخ و ساعت حمله ادعایی روسیه به اوکراین (که بامداد امروز چهارشنبه اعلام شده بود) واکنش نشان داد.

اولیانوف با انتشار توییتی در این رابطه نوشت: به جامعه بین المللی هشدار داده شد که حدود ساعت یک بامداد روز ۱۶ فوریه، روسیه به همسایه خود حمله خواهد کرد. پس حمله چه شد؟ آیا نمی خواهید بابت تشدید تنش ها و گمراه کردن افکار عمومی در جهان عذرخواهی کنید؟ شرم برشما فقط شرم!!!

غربی ها و رسانه هایشان در ادعای حمله روسیه به اوکراین تا این حد پیشرفته بودند که بامداد امروز چهارشنبه را زمان قطعی این حمله ادعایی مطرح کرده بودند.

همزمان با عدم وقوع چنین حمله ای از جانب روسیه، رسوایی این مسئله برای رسانه های یادشده به حدی بود که آنها مجبور به تغییر تیتر و متون مقالات خود برای امروز چهارشنبه شدند.

مسکو ضمن رد ادعاهای غرب درباره آماده شدن روسیه برای حمله به اوکراین، بارها گفته است که روسیه حق جابجایی نیروها را در داخل خاک خود دارد و تاکید کرده است که مسبب تنش زایی در این منطقه، آمریکا و بویژه ناتو هستند که با افزایش فعالیت نظامی خود در نزدیکی مرزهای روسیه، امنیت ملی مسکو را تهدید کرده اند.
منبع: مهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امروز چهارشنبه غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، طبق این گزارش؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که وب سایت روسی “وستی” منتشر کرده است، روش جدید استخراج این فلز گرانبها توسط دانشمندان دو دانشگاه فدرال در کراسنویارسک و یاکوتسک و با همکاری دانشمندان شاخه سیبری آکادمی علوم روسیه ابداع شده است».

در رابطه با این موضوع، ناتالیا الجبریستوا، استادیار گروه فرآوری مواد معدنی در موسسه سیبری آکادمی علوم روسیه، گفت: «باکتری‌هایی که در استخراج طلا به آن‌ها تکیه می‌کنند، با محیط حوضچه‌های زباله سازگار هستند و در زباله‌های فرآوری فلزات ذخیره می‌شوند».

وی افزود: استفاده از این گونه میکروارگانیسم‌ها به طور قابل توجهی برای محیط زیست ایمن‌تر از استفاده از روش‌های شیمیایی سنتی است، علاوه بر این، روش جدید به طور قابل توجهی ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه خود است و تولید یک تن مواد غلیظ با استفاده از میکروارگانیسم‌ها به سه برابر برق کمتر نیاز دارد.

اطلاعات موجود حاکی از آن است که باکتری‌هایی که دانشمندان در روش جدید ابداعی خود اتخاذ کرده‌اند در ذخایر طلا در منطقه کراسنویارسک کشف شده‌اند و پس از پردازش اولیه سنگ معدن، این باکتری‌ها به استخراج طلا و بقایای فلز آنتیموان کمک می‌کنند.

کد خبر 848364 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر مهم روسیه

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات