Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - این خوابگاه دانشجویی، اهدایی نیکوکار جعفر شکیب و فرزندانش به پاسداشت همسر و مادرشان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متربع با زیربنای ۲۷۴۷ مترمربع ساخته شده است.

 احداث این بنا در دو طبقه و هرطبقه ۲۴ اتاق از آبان‌سال ۱۳۹۹ آغاز و در آذر ۱۴۰۰ با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه خوابگاه خانوادگی دانشجویان دانشگاه یزد نیز در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۶۷۳ مترمربع در سه طبقه و هر طبقه ۱۲ واحد به بهره‌برداری رسید.

کار احداث این پروژه نیز از فروردین سال ۱۳۹۷ آغاز و پس از دو سال با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریال از محل کمک نیکوکار یزدی، فاطمه رسولیان، به بهره‌برداری رسید.

برای احداث این پروژه‌ها  ۳۶۵ میلیارد ریال از محل کمک خیرین هزینه شده است.

هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم گفت: این اقدام برای مجموعه وزارت علوم اتفاقی مبارک و ارزشمند است و ملاقات با انسان‌های شریفی که دارایی خود را این گونه در اختیار افرادی قرار می‌دهند که در کنار زندگی مشترک با آرامش خاطر به امر تحصیل بپردازند، مایه افتخار و خرسندی است.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور نیز تعداد ۱۵۰۰ واحد خوابگاه خانوادگی در کشور را کم ارزیابی کرد.

او گفت: دولت جدید در نظر دارد ۴۶ هزار واحد خوابگاه خانوادگی دانشجویی را در کل کشور برای استفاده دانشجویانی که در حین تحصیل قصد ازدواج دارند، بسازد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشجویان مستقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همهشری آنلاین: از آمریکا، اروپا و کانادا گرفته تا آسیا و استرالیا و حتی آمریکای لاتین روزبه‌روز دانشگاه‌های بیشتری در سراسر جهان به معترضان جنگ غزه و حامیان فلسطین می‎پیوندند.

بسیاری از دانشجویان در اقصی‌نقاط جهان با الهام گرفتن از دانشجویان آمریکایی به‌ویژه دانشگاه کلمبیا علیه جنایات رژیم‎صهیونیستی در نوار غزه دست به اعتراض و تحصن زده و خواستار پایان این تراژدی انسانی شده‌اند.

در ادامه به اسامی شماری از دانشگاه‌های جهان که در هفته‌های اخیر شاهد اعتراض‌های گسترده در حمایت از فلسطین بوده‎اند، ‌اشاره می‌کنیم.

کد خبر 849588 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل نسل‌کشی رژيم صهيونيستى ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو