Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@15:36:41 GMT

قسمت 16 سریال خاتون (دانلود قانونی)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۵۸۱

این قسمت دیدنی را از اینجا به طور کاملا قانونی دانلود کنید و از تماشایش لذت ببرید: لینک دانلود،کلیک کنید.

سایر قسمت ها در این لینک: سریال خاتون

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد از برگزاری رویداد تکیه‌گرد بامحوریت تکیه خاتون‌آبادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم عمرانی از برگزاری رویداد تکیه گرد با محوریت تکیه خاتون آبادی خبر داد و اظهار کرد: شهر اصفهان دارای ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و … است که هفته فرهنگی اصفهان این فرصت را فراهم کرده تا سرزمین تخت فولاد به عنوان یکی سرمایه‌های عظیم شهر معرفی و شناسانده شود.

وی افزود: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد اقدام به برگزاری برنامه تکیه گرد کرده است، این برنامه با رویکرد تمرکز بر ظرفیت‌های تخت فولاد برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد با اشاره به اولین برنامه تکیه‌گرد خاطرنشان کرد: سال گذشته و هم‌زمان با هفته فرهنگی اولین برنامه از رویداد تکیه‌گرد با محوریت تکیه میرفندرسکی برگزار شد و دومین برنامه از سلسله رویدادهای تکیه گرد نیز با محوریت تکیه خاتون آبادی برگزار می‌شود.

عمرانی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این برنامه با روایت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری تکیه آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این برنامه، مسابقه عکاسی با موبایل از بناهای آرامگاهی و معماری و عناصر گردشگری خاتون آبادی برگزار می‌شود که در پایان هم به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

وی تکیه گرد را فرصتی مغتنم دانست تا کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر به زوایا و ظرفیت‌های تکیه خاتون آبادی نگاه شود و عنوان کرد: دنبالیم صرفاً نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد نباشد، بلکه تکریم و مرمت و برجسته‌سازی تکیه‌ها رخ دهد.

به گزارش ایمنا، رویداد گردشگری تکیه‌گرد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر در تکیه خاتون ابادی برگزار خواهد شد که عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 749794

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان