Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا از ادامه روند بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و قسمتی از استان اردبیل خبر داد و افزود: این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است بنابراین در جاده‌های کوهستانی به‌ویژه جاده‌های فرعی نیاز است که رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بارندگی در دو سه روز گذشته، خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی اعم از انسداد راه یا محدودیت ترافیکی در جاده‌ها نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راههای مسدود
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره جاده‌های مسدود گفت: اکنون جاده نهبندان به شهداد مسدود است که به علت جاری شدن سیلاب‌های محلی از سال ۹۸ عملا در این جاده امکان تردد فراهم نیست همچنین جاده ریگان- ایرانشهر و دهکران – حسین آباد مسدود اعلام شده است.

 وضعیت ترافیکی جاده ها
شیرانی درباره وضعیت راه های منتهی به تهران خاطرنشان کرد: بار ورودی به شهر تهران کماکان در آزادراه کرج به تهران و در جاده شهریار به تهران در چند نقطه مانند شهر قدس در محدوده زرنان سنگین به چشم می خورد.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۵ بهمن، شاهد افزایش تردد در جاده‌ها بودیم که خوشبختانه به دلیل اینکه هموطنان سفرهای خود را مدیریت کرده بودند و سفرها به صورت ناگهانی در ظهر دوشنبه شروع نشد، مشکل ترافیکی نداشتیم و همین موضوع باعث شد که ترافیک نسبتا روانی را در جاده‌ها به‌ویژه جاده‌های شمالی شاهد باشیم.

شیرانی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود، روند افزایش تردد و سفرهای بین شهری به علت تعطیلی روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در جاده‌های کشور ادامه یابد و روز جمعه شاهد بار ترافیک سنگین‌تری در مسیرهای برگشت به مبدا در کل کشور باشیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور توصیه کرد: هموطنان با توجه به تعطیلی چند روز گذشته، بازگشت خود را به ساعات آخر روز جمعه (۲۹ بهمن) موکول نکنند و با توجه به ظرفیت محدود شبکه جاده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به ترافیک سنگین دچار نشوند.

سبقت و سرعت غیرمجاز عامل تصادفات اخیر
شیرانی با یادآوری اینکه چند مورد حادثه تصادف منجر به جرح و فوت مهم در دو سه روز گذشته رخ داده است، افزود: علت عمده این تصادفات، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز بود. بر همین اساس توصیه می‌کنیم رانندگان هم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند همچنین از هرگونه عجله و شتاب و بی‌حوصلگی در رانندگی که منجر به تخلف سرعت غیرمجاز می‌شود و حوادث ناگواری را رقم می‌زند، خودداری کنند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است