Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:17:47 GMT

انفجار و تیراندازی پایتخت سومالی را لرزاند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۶۵۸

انفجار و تیراندازی پایتخت سومالی را لرزاند

عناصر گروه تکفیری-تروریستی الشباب در سومالی صبح امروز چهارشنبه به پاسگاه ها و ایست بازرسی های پلیس در حومه پایتخت این کشور حمله کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «عبدالله نور» وزیر امنیت داخلی سومالی گفت که در ساعات اولیه امروز چهارشنبه به دلیل حمله تروریست‌های گروه الشباب به پاسگاه‌های پلیس و ایست‌های بازرسی امنیتی، تیراندازی و انفجار در موگادیشو پایتخت سومالی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انفجاری مهیب سومالی را به لرزه درآورد ۱۴ نفر کشته و زخمی بر اثر انفجار انتحاری در سومالی

وی در همین رابطه با انتشار پیامی در توییترش نوشت: تروریست‌ها به حومه موگادیشو (پایتخت سومالی) حمله کردند و پاسگاه‌های پلیس و ایست‌های بازرسی ما را هدف قرار دادند.

نور در ادامه افزود: نیروهای امنیتی ما دشمن را مغلوب کردند.

هنوز جزئیاتی درباره تلفات این حادثه منتشر نشده است.

وزیر امنیت داخلی سومالی گفت که پلیس جزئیات بیشتری در مورد این حملات ارائه خواهد کرد.

هنوز گروهک تروریستی الشباب در این باره اظهارنظر نکرده است.

عناصر گروهک تکفیری- تروریستی الشباب با اشغال بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک در جنوب سومالی، همواره نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

این گروهک تروریستی در سومالی بیش از ۷ سال است که برای براندازی دولت مرکزی این کشور تلاش می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت موگادیشو سومالی گروه تروریستی الشباب عملیات تروریستی انفجار تروریستی حمله تروریستی گروه های تروریستی حملات تروریستی انفجار تیراندازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند