Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی درباره خشن‌تر شدن زورگیری‌ها در تهران گفت: آمار ما این را نمی‌گوید.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی درباره افزایش اعمال مجرمانه خشن و تدابیر پلیس برای مقابله با این‌گونه مجرمان، اظهار کرد: ما باید به سه تا چهار سال پیش بازگردیم؛ آن زمان ده‌ها تن از اراذل و اوباش بنام با صدها نوچه در تهران تحرک داشتند که آن‌ها یا از بین رفتند یا به اعمال مجرمانه خود پایان دادند که این اتفاقات به‌خاطر فشارها، اقتدار و قدرتمندی پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران افزود: البته در کلان‌شهری مانند تهران طبیعی است که اتفاقاتی روی دهد اما عکس‌العمل سریع و به‌موقع پلیس حائز اهمیت است که ما در تمام زمینه‌ها بدون استثنا وارد عمل می‌شویم، متهمان را بازداشت می‌کنیم و اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

وی درباره خشن‌تر شدن زورگیری‌ها نیز گفت: آمار ما این را نمی‌گوید؛ به‌طور مثال در ۱۱ ماه سال جاری، اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: البته اکنون دوربین نیز در اختیار همگان قرار دارد و به‌سرعت یک اتفاق را به تصویر می‌کشند که طبیعتاً بازتاب بیشتری پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت عملیات پلیس سردار حسین رحیمی پلیس پلیس پیشگیری پلیس آگاهی زورگیری اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حواشی جلسه قبل شورا گفت: در شورایی که زنده است، اختلاف نظر طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز کارگران تبریک می گویم؛ امیدواریم که همه کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفقی باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی، عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران درباره حواشی جلسه قبل شورا تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه قلبشان برای مسائل مهم به‌ویژه حمل‌ونقل می‌تپد، اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و این مسائل طبیعی است؛ یک مجلس زنده چنین مسائلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول تصریح کرد: ما به دوستان بسیار گفتیم و خواستیم اما نشد، رسانه‌ای‌ها نیز مقاله خوبی نوشتند، ما نیز مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می‌کنم مشکل را در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتیم و وعده داد که مشکل را حل می‌کند، اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است