Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بندرعباس، ضمن بازدید  و ارزیابی آمادگی های رزمی یگان‌های نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب کشور، شهرک مسکونی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در منطقه بشاگرد(روستای زاچ و داربست) را افتتاح کرد.

سرلشکر سلامی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستای زاچ و داربست گفت: برای ما این لحظات بسیار شیرین، دلنشین و خاطره انگیز و به یاد ماندنی است، بنده خود روستازاده هستم و افتخار می کنم به اینکه از جنس شما عزیزان می باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، ستمکاران و مستکبران از سرزمین ما گریختند،گفت: پیش از انقلاب بیگانگان  بر جامعه ما مسلط بودند و ثروت های مادی و معنوی ملت عزیز ایران را به غارت می بردند، کشور ما را عقب مانده و فقیر نگه می داشتند تا خود پیشرفت کنند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی استعمارگران سربلندی و سرافرازی را از ملت ما گرفته بودند، گفت: حکام آن دوران در مقابل آمریکا زانو می زدند، ذلیل بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از سرزمین ما بیرون رانده شدند، ما از نعمت استقلال، آزادی و حکومت اسلام و ارزش‌های اسلام بر خوردار شدیم و خودمان بر سرنوشت مان مسلط شدیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند اما آنان نتوانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده و از تاریکی و ظلمت نا آگاهی و ستم  به نور، عدالت، آزادی و حریت دست یافته است. از این رو فشارهای زیادی از جنگ، تحریم و حصر اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند، روح و روان ملت ایران را مدام آزرده کردند و تمام همت خود را بکار بستند که این کشور پیشرفت نکند و آباد نشود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مجاهدت‌های زیادی صورت گرفت تا اراده بیگانگان در این سرزمین مقدس حاکم نشود،گفت: شهدای والامقام برای ما امنیت ، عزت، استقلال، سربلندی و شوکت به ارمغان آوردند و ما که امروز  با افتخار ایستاده ایم و لباس خدمت و جانبازی و سربازی برای عزت این ملت به تن کرده ایم در تمام لحظه های زندگی مان مدیون امام راحل عظیم الشان، مجاهدت های شهدا و رزمندگان جبهه اسلام و تدبیر، دور اندیشی و ثبات قدم و شجاعت رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز هستیم.

وی افزود: آموخته ایم که باید در مقابل  دشمنان خدا بایستیم تا مردم مان ایمن و آرام باشند،  آرامش بگیرند و امروز فرزندان ملت ایران در هوا، زمین و دریا مقابل دشمنان  صف به صف ایستاده اند  تا راه را بر آنان ببندند و به فضل الهی دشمنان ما امروز در مقابل اقتدار و قدرت ایران اسلامی عاجز، ناتوان و زمین گیر شده اند  به گونه ای که قدرت حرکت ندارند.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر  برای خدمت و کمک به مردم عزیزمان ، برای همراه شدن با مشکلات جامعه، برای رفع مشکلات ، کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می کنیم ؛خدمت رسانی به مردم افتخار ما است و تا آخر در این میدان  می مانیم.

فرمانده کل سپاه در پایان از همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه بویژه فرمانده این نیرو و همت عالی خیرین نیکوکار و مؤمن تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم سردار تنگسیری با ارائه گزارشی در خصوص روند ساخت و تکمیل این شهرک گفت: سال گذشته که برای بازدید وضعیت خسارات سیل ۹۸ به این جا آمدیم واقعأ شرمنده مردم عزیز و نجیب این منطقه شدیم و در آن شرایط بد آب و هوایی و آثار مخرب سیل که زندگی مردم را از بین برده و مردم در شرایط بسیار نامطلوبی زندگی می کردند، تصمیم گرفتیم با توکل بر خداوند متعال یک شهرک مسکونی بسازیم و آنچه امروز می بینید می تواند بعنوان یک الگوی موفق برای ساماندهی جاهایی که سیل و بلاهای طبیعی می آید بعنوان یک اقدام ماندگار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز شهرک مسکونی که مزین شده بنام شهید والامقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی، در طلیعه چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی و دومین سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی افتتاح و تقدیم مردم شریف  می شود این شهرک ۱۵۴ واحد مسکونی مستقل دارد که تمام بخش های مورد نیاز مردم از قبیل مسجد، مدرسه، فروشگاه، آب، برق، ارتباط مخابراتی، خانه بهداشت، پارک بازی، زمین ورزشی و جاده روستایی دارا می باشد.

دریادار تنگسیری با تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکار و حمایت و پشتیبانی فرمانده کل سپاه  افزود: این پروژه عمرانی در کمتر از یکسال با تلاش جهادی و شبانه روزی جهادگران مهندسی نیروی دریایی سپاه و همت عالی خیرین مؤمن، ولایی و نیکوکار با همراهی بخش های دولتی در استان همانند بنیاد مسکن،مسکن و شهرسازی، آب منطقه ای، برق، مخابرات و استانداری و سایر بخش ها صورت گرفته است که از همه همراهان تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه هرمزگان سردار سلامی نیروی دریایی سپاه پیروزی انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است