Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@11:23:19 GMT

پرچم‌داری مجیدی در جدل‌های کلامی بی‌نتیجه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۷۰۹

پرچم‌داری مجیدی در جدل‌های کلامی بی‌نتیجه

موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و صدرنشینی این تیم در پایان هفته شانزدهم، هرچند به مذاق آبی‌پوشان پایتخت شیرین آمده و هواداران این باشگاه امیدوار به کسب عنوان قهرمانی به سر می‌برند، اما واقعیتی که بسیاری از کارشناسان در برهه کنونی به آن اشاره می‌کنند این است که سرمربی آبی پوشان پایتخت باید به کلی از حاشیه دور شود و اجازه ندهد اتفاقات مثبت روی داده در تیمش خللی در روند نتیجه‌گیری این تیم به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با اشاره به جدل‌های کلامی مجیدی با برخی مربیان  و رسانه‌های گروهی معتقدند اگر این روال ادامه پیدا کند، ممکن است آرامش موجود در سیستم استقلال تحت‌تأثیر این قضایا قرار گیرد و در قدم‌های آخر افزایش تنش‌ها استقلال را از رسیدن به جام قهرمانی دور کند.

فرهاد مجیدی خود بهتر از هر کسی می‌داند کار به هیچ عنوان تمام نشده، بلکه جدال‌های سخت استقلال همچنان باقی است و کوچک‌ترین تعلل ممکن است سبب عقب افتادن استقلال از رقبای حاضر در کورس قهرمانی شود.

استقلال در مقطع فعلی تنها سه امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی فاصله دارد و این یعنی نخستین تساوی یا توقف مساوی است با از بین رفتن موقعیت صدر نشینی فرهاد و آنگاه جبران این امتیاز از دست رفته به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

از طرفی باید به فرصت طلبی رقبا نیز توجه داشت؛ چون آن‌ها ممکن است با استقبال از جدل‌های کلامی فرهاد مجیدی به نوعی ذهن و تفکرات او را درگیر این مسائل کنند تا خود زمینه سبقت از استقلال مجیدی را فراهم آورند و ضربه کاری را به سرمربی آبی‌ها وارد کنند تا او یک بار دیگر از رسیدن به جام قهرمانی دور بماند.

اگر فرهاد مجیدی امروز متوجه اشکالات موجود در سیستم مربیگری‌اش نشود و روی همین نوار گام بردارد قطعاً او ضربه سختی را متحمل خواهد شد، به ویژه اینکه در این میان وی صرفاً به دنبال انتقام گرفتن از منتقدان خود است و به کلی ضعف‌های فنی موجود در ساختار تیمش را از یاد برده، از این رو میزان آسیب پذیری استقلال به بالاترین حدممکن خواهد رسید و این یعنی پایان رویاهای فرهاد در استقلال.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است