Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای تنیس زیر 14 سال پیش مقدماتی جهانی، تیم پسران ایران به جمع ۸ تیم برتر راه یافت و تیم ملی دختران ایران صعود خود را به رقابت های مقدماتی آسیا قطعی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ در ادامه برگزاری رقابت های پیش مقدماتی جهان در سریلانکا، دختران و پسران کشورمان در دومین دیدارهای خود با پاکستان و نپال دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران تیم ایران پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل عراق، در روز دوم به مصاف پاکستان رفت و ‌در نخستین دیدار بخش انفرادی صبا خیرمنش موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۰-۶) حریف خود را از پیش رو برداشت و یاسمن یزدانی در دومین مسابقه بخش انفرادی با همین نتیجه دیگر نماینده پاکستان را شکست داد.

به این ترتیب دختران کشورمان پس از کسب ۲ پیروزی مقابل تیم های عراق و پاکستان‌ جواز حضور در رقابت های مقدماتی آسیا را بدست آوردند.

همچنین پسران کشورمان نیز با پیروزی مقابل نپال به جمع ۸ تیم برتر مرحله حذفی راه یافتند.

در نخستین مسابقه بخش انفرادی، مسابقه تیمی پسران مانی ملاعسگری با نتیجه ۳-۶ و ۱-۶ مقابل حریف خود به برتری رسید و مانی کاردان در دومین مسابقه انفرادی با نتیجه ۵-۷ و ۴-۶ نماینده نپال را مغلوب کرد تا با کسب این نتیجه نمایندگان ایران به جمع ۸ تیم برتر صعود کنند.

دیدارهای بخش دونفره تشریفاتی خواهد بود.

این دوره از رقابت ها از ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه در  سریلانکا برگزار می شود که در بخش دختران، یاسمن یزدانی، صبا خیرمنش و فردخت علیمی و در بخش پسران،‌ مانی ملاعسگری،  رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان ایران حضور دارند.

در این مسابقات ندا دیبایی به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی به عنوان مربی تیم پسران، عباس خیلتاش مدیر فنی تیم و‌ هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمع ۸ تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به دومین برد پیاپی در رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی