Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:01:57 GMT

برج فرهنگی"پیروزی" در بلاتکلیفی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۷۵۵

برج فرهنگی'پیروزی' در بلاتکلیفی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- افشین آزادی گفت : کرمانشاه بیشترین مخاطب جشنواره فیلم فجر در غرب کشور را داشت، امسال با همکاری دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شاهد برگزاری جشنواره خوبی در استان بودیم.

به گفته رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خوشبختانه امسال فیلم‌های خوبی از جشنواره در استان اکران شد و تا حدودی سینماداران و مردم را دلگرم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در کنار اصحاب رسانه، برخی دستگاه‌ها همه همکاری موثری در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره داشتند که از جمله آن شرکت مخابرات است که پارکینگ خود را در اختیار سینما آزادی قرار داده و از ایجاد ترافیک و مشکل در محدوده این سینما جلوگیری کرد.

سینما به عنوان مولفه و شاخص توسعه فرهنگی است متاسفانه تعداد سینما‌های موجود در استان کفاف جمعیت دو میلیون نفری آن را نمی‌دهد.

تنها سه سینما در شهر یک میلیون نفری کرمانشاه وجو دارد قطعا نیاز است سینما‌های بیشتری احداث شود و در همین راستا بطور جد پیگیری راه اندازی پردیس سینما پیروزی هستیم.

 ساخت این برج فرهنگی اعتبارات بسیاری نیاز دارد که از عهده و توان دولت خارج است و پس از ناامید شدن از بخش دولتی سراغ سرمایه گذاران بخش خصوصی رفته ایم.

خوشبختانه دیروز مذاکره جدی با یکی از سرمایه گذاران دراین زمینه داشتیم که ما را به ساخت این برج فرهنگی بسیار امیدوار کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

کد خبر 6092752 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟