Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت وزیران در راستای گسترش هرچه بیشتر آثار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی صنعت گردشگری کشور، آیین نامه اجرایی مربوط به زیرساخت های مورد نیاز مناطق گردشگری و حمایت از تأسیسات گردشگری را تصویب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور به موجب آیین نامه اجرایی اجزای (۲) و (۳) بند (الف) ماده (۱۰۰) قانون برنامه ششم توسعه مکلف شدند با پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن نصب علائم و تابلوهای راهنمای گردشگری در حاشیه راه‌ها و نقاط درون شهری، نسبت به تخصیص فضای مناسب جهت ایجاد اماکن اطلاع رسانی در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های حمل و نقل شهری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه امروز هیئت دولت، تعداد دیگری از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی بررسی و تصویب شد.

با تصویب دولت، ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال اصلاح شد

اعضای دولت در ادامه جلسه، با اضافه شدن وزیر اطلاعات و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال موافقت کردند.

«کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دستیابی به کسب سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور و هماهنگی و مواجهه فعال و سریع با تغییرات حوزه ذی ربط و اتخاذ تصمیمات مربوط با رعایت قوانین از جمله قوانین بودجه سنواتی تشکیل شد.

صدور مجوز برای امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و مغولستان

با تصویب هیئت وزیران، به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده شد با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس جمهور (امور توافق‌های بین المللی) و وزارت امور خارجه، نسبت به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مغولستان اقدام نماید.

امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمین بین ایران و عمان

هیئت وزیران در راستای گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطان نشین عمان، با صدور مجوز به وزارت دادگستری برای امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمین بین دو کشور موافقت کرد.

اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیئت وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کرد.

کد خبر 555952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت دولت سیزدهم هفته دولت هیئت دولت سید ابراهیم رئیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امضای موقت موافقتنامه اقتصاد دیجیتال هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده