Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-قرار بود هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز با برگزاری ۷ بازی در شهر‌های مختلف برگزار شود که به علت ابتلای بازیکنان برخی از تیم‌ها به کرونا، این دیدار‌ها امروز برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری موکول شد.

تیم زندی بتن کلاردشت یکی از نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال قرار بود امروز میزبان تیم کراپ قزوین باشد که این دیدار لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گفته زندی مدیرعامل تیم زندی بتن، مقرر شد دیدار تیم‌های زندی بتن و کراپ الوند قزوین روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در کلاردشت برگزار شود.

زندی بتن با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول و کراپ الوند قزوین با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول جای دارند.

در یکی از دیدار‌های این هفته قرار بود تیم شهروند ساری عصر امروز در سالن سیدرسول حسینی میزبان تیم گیتی پسند اصفهان باشد که این دیدار هم به علت کرونا لغو شد.

قرار است دیدار تیم‌های شهروند با گیتی پسند روز چهارشنبه هفته بعد ۴ اسفندماه در ساری برگزار شود.

شهروند اکنون با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم و انتهای جدول قرار دارد و تیم گیتی پسند هم با ۵۲ امتیاز صدرنشین این رقابتهاست.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ویروس کرونا شهروند ساری زندی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور