Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید عاشوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر گنبد آبان ماه امسال برای حمایت از تیم والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ برتر کشور بودجه سه میلیارد ریالی تصویب کردند که تا امروز ۲ میلیارد ریال آن برای تیم‌داری پرداخت شده است.

وی افزود:‌ بر اساس آخرین رایزنی‌های صورت گرفته با شورای اسلامی شهر و موافقت شهردار تا پایان سالجاری مبلغ باقی مانده به عنوان هزینه تیم‌داری به حساب تیم والیبال نشسته گنبدکاووس واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری با قدردانی از حمایت و همراهی شورای اسلامی و شهردار گنبدکاووس، گفت: علاوه بر مبلغ سه میلیارد ریالی مصوب، برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر به حمایت دوباره شورای اسلامی گنبد در جذب بازیکنان غیر بومی نیاز داریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس با بیان اینکه تیم‌های مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان با کسب ۱۶ و ۱۴ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله پلی آف صعود کردند، اظهارداشت: این تیم بدون استفاده از بازیکنان غیر بومی و با تکیه بر توان ورزشکاران بومی خود با کسب ۱۰ امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله پلی آف راه یافته است.

عاشوری ادامه داد: تیم والیبال نشسته گنبدکاووس چندین سال است که عنوان سوم و یا چهارم لیگ برتر والیبال نشسته مردان را در اختیار دارد و برای رسیدن به جایگاه بالاتر باید ۲ ملی پوش غیر بومی جذب شوند که با میثم علی‌پوری از بندرانزلی به توافق رسیدیم و در حال رایزنی با مجید لشگری از قائمشهر هستیم.

وی گفت: مرحله پلی آف مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر کشور از سوم تا هشتم اسفند با حضور چهار تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبدکاووس به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان تیم والیبال نشسته شورای اسلامی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند