Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ قاسم عزیزی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود در شهرستان نکا حین گشت زنی در مسیر روستای چناربن و سیدخیل به تردد دو خودرو در منطقه جنگلی مشکوک شدند و پس از بازرسی از آنها با هماهنگی قضائی ، لاشه دو راس شوکا و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی با اعلام این که خودروهای شکارچیان توقیف و روانه پارکینگ شد ، افزود : دو شکارچی غیرمجاز دستگیر شده هم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیزی از مردم خواست به منظور حفظ محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

پارک ملی پابند در شرق مازندران و در جنوب شهرستان های نکا و بهشهر و همجوار با استان سمنان واقع است. این پارک محل رویش گونه های منحصر به فرد گیاهی، علفی، بوته ای و گونه های جانوری شاخص است . پارک ملی پابند که ۷۲ هزار هکتار وسعت دارد در سال ۱۳۸۶ با پیشنهاد سازمان محیط زیست به دو بخش «محدوده جدید» و «منطقه شکار ممنوع» تقسیم شد. مساحت محدوده جدید پارک ملی پابند ۲۴ هزار و ۵۰۰ هکتار و مساحت منطقه شکار ممنوع هم ۴۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست ساری مازندران انتظامی نکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست ساری مازندران سازمان حفاظت محیط زیست ساری مازندران انتظامی نکا پارک ملی پابند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است