Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دیداری حساس‌ از هفته هجدهم لیگ برتر در حالی روز جمعه هفته جاری میهمان فجر سپاسی است که تیم شیرازی برای فرار از قعر جدول به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است.

صنعت‌نفت آبادان که پس از نتایج ضعیف در هفته‌های نخست لیگ برتر رفته رفته دگرگون شده و با پیروزی در پنج بازی اخیر خود را به میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر رسانده برابر فجر به دنبال ششمین پیروزی متوالی است تا فاصله امتیازی خود را با تیم‌های بالای جدول کاهش دهد و مدعی جدی کسب سهمیه آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سو اما فجر سپاسی شیراز حال و روز خوبی را تجربه نمی‌کند و یکی از کاندیداهای سقوط به شمار می‌رود، فجری‌ها برای فرار از منطقه خطر راهی جز پیروزی برابر تیم آماده این‌روزهای صنعت‌نفت ندارد اما امتیاز گرفتن از شاگردان علیرضا منصوریان ساده نیست.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم در بازی هفته گذشته نتایج متفاوتی کسب کردند تیم فوتبال صنعت‌نفت برابر تراکتورسازی تبریز به یک پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت و در آن سو فجر شهیدسپاسی با ۲ گل برابر گلگهر سیرجان تن به شکست داد.

برزیلی‌های ایران در بازی هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز با سوپر گل طالب ریکانی به برتری رسید و در آن سوی میدان نیز تیم فجر سپاسی شیراز با ۲ گل در خانه گلگهر سیرجان شکست را پذیرا شد.

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که پس از سال‌ها دوری از مسابقات لیگ برتر این فصل دوباره به این رقابت‌ها بازگشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند، این تیم با کسب ۱۳ امتیاز در رده‌های انتهایی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و برای جدا شدن از تیم‌های قعر جدولی به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.

در آن سو تیم فوتبال صنعت‌نفت که اکنون خود را در کنار تیم‌های مدعی گلگهر، آلومینیوم، مس رفسنجان، پیکان و فولاد خوزستان می‌بیند برای نزدیک شدن به رده چهارم سه امتیاز را در شراز نشانه رفته و حریف راحتی برای فجر سپاسی نخواهد بود.

این ۲ تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که از نظر روحی و روانی هم شرایط متفاوتی نسبت به هم دارند، فجرسپاسی که بعد از هشت سال به لیگ برتر بازگشته پس از امتیازهای مهمی که در هفته‌های اخیر از دست داد برای جبران نتایج ضعیف خود میزبان صنعت‌نفت آبادان خواهد بود و در آن سو نفتی‌ها به واسطه هفته‌های درخشان اخیر خود دارای روحیه بالایی هستند و امید زیادی برای شکست دادن حریف پرتلاش خود دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان در پنج هفته گذشته‌ با چندین برد پیاپی در جدول صعود چشمگیری داشتند تا به حاشیه امن خوبی دست یابند و برای ادامه این روند راهی جز کسب امتیاز در شیراز نخواهند داشت.

۲ برد، هفت مساوی و هشت باخت و کسب ۱۳ امتیاز عملکرد تیم فجر شهیدسپاسی تا اینجای لیگ برتر است و برای جدا شدن از تیم‌های پایین جدول مدعی باید از سد شاگردان علیرضا منصوریان عبور کند، این تیم در رده چهاردهم جدول جای دارد.

صنعت‌نفت آبادان نیز با هفت برد، چهار تساوی و ۶ باخت و با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب هشتمین پیروزی این فصل است تا بتواند همچنان در نیمه بالای جدول باقی بماند.

نفتی‌ها ۱۳ گل زده و ۱۴ گل خورده تاکنون در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند این در حالی است که فجر سپاسی شیراز در برابر حریفان خود هفت گل زده و ۱۶ گل خورده را در کارنامه دارد.

خط میانی تیم صنعت‌نفت با حضور طالب ریکانی و حکیم نصاری از تجربه بالایی نسبت به میزبان شیرازی خود بهره می‌برد، خط میانی نفتی‌ها در تقابل با ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز و حتی آلومینیوم اراک و هوادار تهران از آمادگی برخوردار بود این در حالی است که در ترکیب تیم فجرسپاسی شیراز نیز سیروان قربانی و احمد زنده‌روح با قدرت جنگندگی حضور دارند که می‌توانند تقابل تکنیک و قدرت را در این دیدار به نمایش بگذارند.

علی مولایی و رضا آقابابایی در پیشانی خط حمله فجر سپاسی شیراز کم زهر نشان داده‌اند اما محمد طیبی و رضا یزداندوست در قلب خط دفاعی صنعت‌نفت نیز در پنج بازی گذشته نشان دادند برابر بهترین مهاجمان لیگ برگ برنده‌ای برای این تیم آبادانی هستند.

اما حسن بیت‌سعید و مهدی ممی‌زاده ۲ مهاجم تکنیکی و سرعتی صنعت‌نفت مهمترین نقش را در این دیدار می‌توانند ایفا کنند، مهاجمانی که می‌توانند با استفاده از کم‌تجربگی خط دفاعی میزبان شیرازی بهترین استفاده را ببرند و آبادانی‌ها را به هشتمین پیروزی فصل برسانند.

تقابل علی مولایی و محمد طیبی در خط دفاعی صنعت‌نفت و حسن بیت‌سعید و سیروان قربانی در خط دفاعی فجرسپاسی و شهرام گودرزی و حکیم نصاری در خط میانی از دیدنی‌های این دیدار خواهد بود.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی برای ما حساس اما دشوار است زیرا فجرسپاسی چیزی برای از دست دادن ندارد.

محمد طیبی افزود: فجر تیمی جوان و پر از انرژی است و برای سقوط نکردن تلاش خواهد کرد اما تیم صنعت‌نفت هم به دنبال ادامه روند پیروزی‌های اخیر خود خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما کسب سه امتیاز این بازی است گفت: برای اضافه شدن به تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا این پتانسیل در تیم صنعت نفت آبادان وجود دارد.

طیبی بیان کرد: برای پیروزی در این دیدار باید قدر موقعیت‌ها را دانست و به حریف اجازه موقعیت سازی نداد، بچه‌های تیم برای پیروزی در این بازی انگیزه بالایی دارند و با همت آنها پیروز خواهیم شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه هفته جاری از هفته هجدهم لیگ برتر میهمان فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت فجر سپاسی شیراز لیگ برتر خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان