Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:24:19 GMT

آغاز دومین رویداد سراسری «عصر تعزیه»

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۰۲۹

آغاز دومین رویداد سراسری «عصر تعزیه»

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، در پی برگزاری نخستین دوره مسابقه سراسری عصر تعزیه در پردیس تئاتر تهران که با استقبال تعزیه خوانان برگزار شد، دومین دوره این مسابقه نیز به میزبانی پردیس تئاتر تهران  و با مشارکت مجمع تعزیه آل طاها و کانون تعزیه منهاج و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با حضور ١٢٠ شرکت کننده در پردیس تئاتر تهران  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانبندی اجرای این برنامه در مرحله مقدماتی که ۴ روز به طول می‌کشد، در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و روزهای ۲۹ و ۳۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ و ساعت مراحل نیمه نهایی و نهایی از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ است.

در این دوره شرکت کنندگان منتخب در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در رشته‌های امام خوانی، تخت خوانی، ترومپت، جوان خوانی، زنانه خوانی، طبل ریز، سرپا خوانی، شهادت خوانی و طفل خوانی در حضور هییت داوران به رقابت می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پردیس تئاتر تهران به آدرس بزرگراه امام علی (ع)، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه و یا با تلفن ۳۳۰۳۴۲۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعزیه پردیس روابط عمومی مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز