Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@04:55:24 GMT

شتاب‌دهی به عملیات احداث پل روگذر شهید فروزنده

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۱۱۱

شتاب‌دهی به عملیات احداث پل روگذر شهید فروزنده

شهردار منطقه دو تبریز گفت: با اجرای عملیات قالب‌بندی پارت اول کانال ایلی‌سو، احداث پل روگذر شهید فروزنده شتاب بیشتری گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، داوود طالب‌نژاد با اعلام این‌که احداث پل روگذر شهید رحمان فروزنده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه دو بدون وقفه و در سه جبهه کاری در حال اجرا است، اظهار کرد: با قالب‌بندی پارت اول پوشش کانال ایلی‌سو، اجرای این پروژه شتاب یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بتن‌ریزی پایه‌ها و سرستون p۵ و همچنین آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی فونداسیون p۳ به اتمام رسیده و قالب‌بندی پایه‌های فونداسیون p۴ نیز عملیاتی شده است.

شهردار منطقه دو تبریز با بیان این‌که آرماتوربندی شمع‌های فونداسیون A۱ اجرایی شده است، تصریح کرد: با ورود دستگاه جدید حفار به کارگاه پروژه روگذر شهید فروزنده، به‌زودی حفاری و بتن‌ریزی شمع‌های ضلع غربی این روگذر نیز آغاز می‌شود.

وی مشخصات فنی تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده را به طول ۵۲۶ متر و عرض ۱۶ متر در باندهای رفت و برگشت با اعتبار اولیه ۴۸۰ میلیارد ریال، اعلام کرد و گفت: این پروژه فرامنطقه‌ای واقع در حوزه منطقه سه، دارای شش دهنه و هر دهنه آن ۳۲ متر با ارتفاع ۷.۵ متر (از فونداسیون تا پیشانی پل) است.

کد خبر 555962

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني تبریز تقاطع غیرهمسطح شهرداري تبريز کلانشهر شهر کلانشهر تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید فروزنده روگذر شهید قالب بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)