Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت النصر از پرسپولیس هنوز به صورت رسمی رد نشده است

مصطفی لشگری توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، درباره رد شکایت باشگاه النصر در دادگاه CAS به رادیو جوان گفت:

این خبری است که رسانه‌های عربستانی منتشر کرده‌اند و به طور رسمی از سوی وزارت عالی ورزش نامه‌ای فرستاده نشده است، اما امیدواریم که به طور رسمی هم این خبر تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی گفت:

به زودی این ورزشگاه به نام باشگاه پرسپولیس سند می‌خورد.

لشگری درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت:

احمد گوهری و رامین رضاییان، بازیکنانی هستند که در نیم فصل به تیم پیوسته‌اند.

وی با اشاره به این که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز است، گفت:

تعداد پرونده‌های پرسپولیس زیاد است اما بعضی از آنها بسته و یا قسط بندی شده‌اند و بعضی نیز با پیگیری آقای درویش در حال بررسی هستند.

او همچنین تاکید کرد:

 پرسپولیس می‌تواند یک بازیکن آزاد هم جذب کند و مربیان در حال بررسی بازیکنان باکیفیت است.

وی درباره فوت دستیار علی دایی در سال‌ها قبل که از پرسپولیس طلبکار بود، گفت:

در تلاش هستیم تا اگر امکانش هست، طلب او را پرداخت کنیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد

بازیکن پرسپولیس گفت: ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در آزادی در خصوص این دیدار اظهار کرد: پس از اتفاقات هفته قبل یک دل شدیم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام داده و بازیکنان تاثیرگذار ما را نفر به نفر گرفتند که شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند، دستشان را می‌بوسم و قول می‌دهم تا روز آخر تلاش کرده و هنوز چیزی تمام نشده است. ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

این بازیکن پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاشش را تا آخر کرده، جدال مرگ و زندگی برای هر دو تیم در پیش است. قطعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم در نهایت تیمی که لایق است به قهرمانی برسد.

امیری همچنین درباره خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس افزود: اطلاعی از پاداش بانک صادرات برای برد سپاهان نداشتم. خصوصی‌سازی اتفاق مبارکی برای دو باشگاه است و امیدوارم از این اتفاقاتی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم، خلاص شویم و شاهد رقابت در عرصه‌های بین المللی باشیم

او با اشاره به حضور بیرانوند در دیدار با سپاهان ضمن تشکر از دروازه‌بان دوم تیمش، گفت: سنگ تمام گذاشت و هر گلی خورد مقصر نبود و ما مقصر بودیم. علی بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد، انرژی و دلگرمی برای تیم است و خدا برای پرسپولیس و تیم ملی حفظش کند.

امیری اضافه کرد: حساسیت بیش از حد و شرایط و آنالیز زیاد سپاهان از تیم ما، بازی را سخت و کسل‌کننده کرده بود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی برابر آلومینیوم، خاطر نشان کرد: بازیکنان از ناراحتی و شرمندگی صحبتی نکردیم. به نظرم بازی خاصی بود، درس بزرگی برایمان بود ولی در روند بازی آلومینیوم فوق‌العاده بازی کرد. باید از این تجربه استفاده کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ