Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط سرخ‌پوشان به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پیرامون رد شکایت باشگاه النصر در دادگاه CAS اظهار داشت: این خبری است که رسانه‌های عربستانی منتشر کرده‌اند و به طور رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکنون به ما نامه‌ای فرستاده نشده، اما امیدواریم که به طور رسمی هم این خبر تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی عنوان داشت: به زودی این ورزشگاه به نام باشگاه پرسپولیس سند می‌خورد. البته تعداد پرونده‌های پرسپولیس زیاد است اما بعضی از آن‌ها بسته و یا قسط‌بندی شده‌اند و بعضی نیز با پیگیری آقای درویش در حال بررسی هستند.   لشگری که با رادیو جوان صحبت می‌کرد، در مورد نقل و انتقالات این باشگاه تصریح داشت: احمد گوهری و رامین رضاییان، بازیکنانی هستند که در نیم فصل به تیم پیوسته‌اند. پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است و پرسپولیس می‌تواند یک بازیکن آزاد هم جذب کند؛ از این رو مربیان در حال بررسی بازیکنان باکیفیت هستند.       وی نهایتا با اشاره به فوت دستیار علی دایی در سال‌ها قبل که از پرسپولیس طلبکار بود، گفت: در تلاش هستیم تا اگر امکانش هست، طلب او را پرداخت کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از پس فردا کارمان را برای جام جهانی فوتسال شروع می کنیم. با توجه به نظر شمسایی لیگ تا چند هفته برگزار می شود و طبق فیفادی ها برای تیم ملی فوتسال بازی در نظر می گیریم.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در خدمت شمسایی خواهیم بود و قرارداد تمدید می شود. بدهی از سال گذشته باقی مانده که به خاطر آخر سال پرداخت نشد اما کارهایش انجام می شود.

اصولی در مورد اینکه به تیم ملی فوتسال هم حواله خودرو داده می شود یا خیر گفت: نه این طور نیست البته حواله خودرو را که ما نمی دهیم اما در چارچوب تعریف شده پاداش در نظر می گیریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد از انتقال پرپسولیس به مشهد صحبت کرده گفت: من در جریان صحبت سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد انتقال پرسپولیس نیستم.

برای مشاهده کامل صحبت های اصولی فیلم زیر را ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد