Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا حسینی روز چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: مردم از دولت سیزدهم توقع و انتظاراتی دارند و ما باید به عنوان کارگزار پاسخگوی خواسته ها و توقعات مردم باشیم.

وی افزود: برای تغییر وضعیت در زندگی معیشتی مردم ناچار به تغییر مدیریتی در سطح استان ها هستیم و امیدواریم این تغییرات مدیریتی به نفع مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مبارزه با فقر و تبعیض و اجرای عدالت یک مفهوم الهی است که دولت سیزدهم برای تحقق این مفهوم همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

حسینی تاکید کرد: اجرای عدالت از ابتدا بوده و تا ابد نظام اسلامی برای تحقق آن تلاش می کند چرا که مهم ترین هدف و مبنای نهضت انقلاب اسلامی اجرای عدالت بود.

وی یادآور شد: باید به عنوان کارگزاران دولت با نوع عملکرد مدیریتی خود مردم را به سمت خدا و حق و عدالت دعوت کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت امام عصر (ع) سبک زندگی مدیران باید به شیوه مردم باشد و همه در آن دولت کریمه خدمتگذار مردم باشند.

حسینی تصریح کرد: برای این نظام اسلامی چندین هزار نفر به شهادت رسیدند و وظیفه ما در قبال شهدا خدمتگذاری به مردم، عمل به وعده ها و کار خالصانه کردن برای خداوند متعال است.

انتصابات براساس تحقق شعارهای دولت سیزدهم است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی انتصابات در راستای جامه عمل پوشاندن به شعارهای دولت سیزدهم بمنظور رضایتمندی مردم است.

حسینی تاکید کرد: تمامی کارگزاران نظام اسلامی باید خود را خدمتگذار مردم بداند و تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی ادامه داد: مسوولیت در جمهوری اسلامی بسیار خطیر و تعیین کننده است و هرگونه کوتاهی و قصور در این راستا خشم و غضب الهی و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

وی خطاب به مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: سال آینده باید در تمامی شاخص ارتقا را شاهد باشیم چرا که انتظار تغییر وضعیت معیشتی مردم را داریم.

حسینی تاکید کرد: برای برقراری عدالت باید هزینه کنیم و باید برای مبارزه با فساد و تبعیض بصورت شبانه روز تلاش کنیم.

ایجاد اشتغال مهم ترین مشکل امروز کشور است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال در حال حاضر مهم ترین مشکل کشور به شمار می آید که این مشکل با کار جهادی شبانه روزی مدیران برطرف می شود.

حسینی بیان داشت: اگه مدیران بصورت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند بطور قطع نتایج مثبت و رضایت بخشی حاصل می شود.

وی یادآورشد: تمامی مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها باید الگویی جهادی برای سایر کارکنان دستگاه متبوع باشند و هدف آنان صرفا خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نظام ما نظام مردمی و براساس نهضت و هدایت اسلامی است و باید محوریت تمامی امورات مدیران حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم باشد.


نرخ بیکاری ایلام سال آینده حداقل ۲۰ درصد باید کاهش یابد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نورالدین الیاسی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی خواست: با تلاش و کار جهادی نرخ بیکاری استان تا اواخر سال آینده باید حداقل ۲۰ درصد کاهش یابد.

وی افزود: اگر چنانچه نرخ بیکاری استان با وجود تمامی ظرفیت ها کاهش یابد، شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم خواهیم بود.

حسینی گفت: مردم ایلام شایسته خدمتگذاری هستند و دولت ها پس از انقلاب به ایلام توجه نکردند و با همت مدیران فردای این استان بهتر از امروز ایلام است.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از زحمات و تلاش های شکراله شیرخانی تجلیل و نورالدین الیاسی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام منصوب شد.

برچسب‌ها ایلام مراسم معارفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مراسم معارفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام مراسم معارفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی رفاه اجتماعی گفت معاون وزیر تعاون دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه و ارتباط گیری خبرنگاران و رسانه‌ها با تولید به نفع صنعت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اهمیت بکارگیری تشکل‌های کارگری بیان کرد: تشکل‌های کارگری بستری مناسب برای گره گشایی مشکلات و مسائل این اقشار زحمت کش است.

آقاجانی با اشاره به فعالیت شرکت‌های داروساز در گیلان اضافه کرد: کارخانجات داروسازی مستقیم با درمان و سلامت مردم در ارتباط هستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی از صدور دادنامه برای حدود ۱۵ هزار پرونده در گیلان خبر داد و افزود: در حوزه نظارت‌ها بیش از ۱۲ هزار بازرسی از کارخانجات و واحدهای تولیدی در گیلان صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم نظارت بر حق و حقوق کارگران بیان کرد: بیش از ۴۴ هزار نفر ساعت دوره آموزش ایمنی در گیلان برگزار شده است.

آقاجانی از معرفی ۱۵۰ کارفرمای متخلف در گیلان خبر داد و اضافه کرد: کاهش حدود ۱۱ درصدی در حوزه حوادث کارگری را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات کارگری و کارفرمایی افزود: اقدامات خوبی با حضور کارشناسان رسمی دادگستری در راستای حل مشکلات و اختلافات کارگری صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی شده در این استان خبر داد و اضافه کرد: در این طرح‌ها کارگران بر اساس توانایی‌ها و ویژگی‌های شغلی حقوق متناسب با شغل خود را پیدا می‌کنند.

آقاجانی با تاکید بر لزوم ارتقای آموزشی در بین کارگران بیان کرد: کلاس‌های آموزشی مختلفی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه کارگری اعم از طلاق و اعتیاد برگزار می‌شود.

وی از ایجاد ۳۵ هزار شغل در گیلان خبر داد و افزود: سال گذشته تعهد اشتعال در گیلان ۳۲ هزار نفر بود که ۳۵ هزار شغل ایجاد شد.

آقاجانی با بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغلی که ثبت شده ناشی از صدور پروانه‌ها بوده است، گفت: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در اولویت گیلان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان بیان کرد: ۴۴ درصد نرخ مشارکت اقتصادی نشان دهنده جامعه امیدوار و پویا در استان است.

کد خبر 6092147

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است