Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: نظارت بر بازار شب عید در راستای برقراری عدالت مد نظر مسئولان باشد - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به اجرای عدالت در جامعه اظهار داشت: حضرت علی(ع) پس از پیامبر(ص) شاخص اصلی عدالت در جامعه اسلامی بودند که در نهج‌البلاغه در زمینه برقراری عدالت در جامعه تاکید کردند بنابراین برقراری عدالت در جامعه باید اولویت برنامه‌های مسئولان و مدیران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای برقراری عدالت باید نظارت بر قیمت‌گذاری عادلانه، جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی، برنامه‌ریزی برای عرضه و تقاضا، مقابله با مفسدان به‌ویژه مفسدان اقتصادی و همچنین توطیع و عرضه کالای اساسی به ویژه در ایامی که به عید نوروز نزدیک می‌شویم مورد توجه مسئولان باشد، همچنین باید سازو کارهای اسلامی در نظام پرداختی کشور به خوبی رعایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: باید توجه کرد که اجرای صحیح عدالت امنیت روانی، رفاه و آسایش عمومی را در جامعه به همراه دارد و افزایش می‌دهد همچنین در نهایت سرمایه‌های اجتماعی را هم تقویت می‌کند به همین سبب باید سرلوحه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد و با تمام توان در این زمینه اقدام کنند.

دری‌ نجف‌آبادی بیان کرد: موضوع عدالت و حاکمیت آن در کشور یک موضوع روشن و اساسی است که فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسئولان باید مطابق با آن برنامه‌ریزی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس: عدالت اجتماعی اولویت کار مجلس استرئیس قوه قضاییه در دیدار با مردم مشهد: درمسیر تحقق عدالت اجتماعی با فاصله زیادی مواجه هستیم/ وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیمآیت‌الله نورمفیدی: حوزه‌های علمیه یاریگر دولت در تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی باشند‌

وی افزود: دو هزار و 200 منطقه حاشیه‌نشین در سطح کشور شناسایی شده که دولت باید در راستای رسیدگی به این مناطق و خروج آنها از حاشیه‌نشینی و برخورداری آنها از امکانات سایر نقاط تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به عدالت در نظام توزیع و پرداختی گفت: عدم رعایت عدالت در بحث واگذاری‌های صنایع به بخش خصوصی سبب درگیر شدن شمار بالایی از صنایع استان با مشکلات شده و  تنها برخی از افراد را صاحب سرمایه کرده است.

انتهای پیام/713/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عدالت در جامعه برقراری عدالت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد