Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دور هشتم مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران و بازگشت واشنگتن به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برخی افراد در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنان تلاش می‌کنند تا بر روند این رایزنی‌ها تاثیر بگذارند و مانع از لغو تحریم‌های ایران شوند.

این در حالی است که بسیاری از مقامات پیشین و کنونی آمریکا اذعان دارند که سیاست “فشار حداکثری” دولت ترامپ علیه ایران شکست خورده و حتی نتیجه عکس داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزاش شبکه خبری سی‌بی‌ان، لِن خودورکوفسکی یکی از مشاوران ارشد نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ایران گفته است که کارزار فشار حداکثری دقیقاً آنچه لازم بوده را علیه ایران اجرا کرده است.

وی در گفت‌وگو با سی‌بی‌ان نیوز مدعی شد، اما دولت بایدن از زمان روی کار آمدن خود سیاست کاهش تحریم‌های ایران را اجرا کرده که پیامی اشتباهی به ایرانیان ارسال کرده است و آنها را به جایی رساند که اکنون در آن قرار دارند.

این مقام پیشین آمریکایی در ادامه گفت: بنابراین دولت بایدن به ایران، فضای مورد نیاز و پوشش مورد نیاز برای رسیدن به جایگاه فعلی‌شان را ارائه کرده است و اهرمی را که تا آغاز دولت بایدن به هیچ عنوان در اختیار نداشتند نیز به آن‌ها داده است.

خودورکوفسکی همچنین ضمن ابراز مخالفت با احیای برجام افزود: از نظر من تنها راه معکوس کردن پیشرفت‌هایی که ایران امروز در اختیار دارد، این است که فشار حداکثری به “فشار طاقت‌فرسا” تبدیل شود. این، به‌طور دقیق پیام درستی را درباره آنچه ما قابل قبول می‌دانیم، ارسال می‌کند.

همچنین یک مقام دیگر دولت دونالد ترامپ در گفت‌وگو با سی‌بی‌ان نیوز خواستار اتخاذ رویکرد خصمانه‌تری علیه ایران شد و ادعا کرد که ایران سابقه تقلب در قراردادهای خود با ایالات متحده را دارد و ممکن است مسیر دیپلماسی دیگر کارساز نباشد.

الی کوهانیم، معاون پیشین نماینده ویژه دولت آمریکا در مبارزه با یهودستیزی در این باره گفت، واشنگتن باید به ایران نشان دهد که خطوط قرمزی وجود دارد که اگر از آنها عبور کند و دست از تمایل خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای برندارند، با عواقب نظامی مواجه خواهد شد!

311311

کد خبر 1603604

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند