Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردان این‌روزها عاشقان خودش را دارد. یک مقصد نزدیک به تهران است که برای سفرهای آخر هفته‌ای آدم‌های شاغل، دورهمی های دوستانه و خانوادگی خیلی گزینه خوبی است. آب‌وهای مطلوب، نزدیکی مسیر، ویلاهای دیدنی این شهر آن را معروف کرده.

چه‌قدر این روزها اصطلاح دورهمی کردان را می‌شنویم. اصلا این اصطلاح از کجا آمده و منظورش چیست؟ 

اگر می‌خواهیم آخر هفته را در کردان سپری کنیم، بهترین و خوش‌قیمت‌ترن ویلا برای اجاره در کردان کرج را از کجا پیدا کنیم؟

دورهمی کردان یعنی چه؟

کردان این‌روزها عاشقان خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقصد نزدیک به تهران است که برای سفرهای آخر هفته‌ای آدم‌های شاغل، دورهمی های دوستانه و خانوادگی خیلی گزینه خوبی است. آب‌وهای مطلوب، نزدیکی مسیر، ویلاهای دیدنی این شهر آن را معروف کرده. 

از ویلاهای لوکس و استخردار آن برای مهمانی گرفتن، یا حتی مراسم‌هایی مثل تولد، نامزدی و…استفاده می‌شود. به همین خاطر کردان به دورهمی‌هایش معروف شده و می‌گن: «این هفته بریم دورهمی کردان».

چه نوع اقامتگاهی برای اجاره در کردان به دردمان می‌خورد؟

قبل از اجاره ویلا در کردان به چه نکته‌هایی توجه کنیم؟ در ادامه یک فهرست کوچک آورده‌ایم برای این که به شما کمک کنیم مرتب‌تر به قضیه فکر کنید و راحت‌تر انتخاب کنید.

ویلا برای دورهمی کردان

خیلی مهم است که هدفتان از قصد سفر به کردان کرج چیست؟ اگر برای دورهمی و مهمانی یا تولد گرفتن در کردان دنبال اقامتگاه می‌گردید پیشنهاد ما این است به اجاره ویلا فکر کنید. می‌توانید وارد سایت پینورست شوید و برای اجاره ویلا در کردان اقدام کنید. یک توصیه مهم قبل از اجاره ویلا برای مهمانی حتما قوانین و مقررات ویلا را در سایت مطالعه کنید که امکان گرفتن مهمانی در آن برای شما مهیا باشد. 

خیلی‌ها کردان را برای گرفتن مراسم‌‌هایی مثل تولد پرجمعیت، بله‌برون یا نامزدی انتخاب می‌کنند. چون ویلاهای این‌جا بزرگ و جادار هستند و آب‌وهوایی خوب هم دارند برای این‌جور مراسم‌ها گزینه خوبی هستند.

اگر خانه‌تان هم ظرفیت پذیرش تعداد زیادی مهمان نداشته باشد باز هم می‌توانید مهمانی خود را بگیرید کافی‌ست سری به سایت پینورست بزنید و اقامتگاه‌های کردان آن را ببینید. باتوجه به بودجه و تعداد مهمانان خود یک ویلا مناسب را اجاره کنید.

اگر سفر کوتاه‌مدت گردشی به این شهر دارید

ممکن است کل هفته را کار کنید و منتظر آخر هفته باشید تا به یک شهر نزدیک تهران و خوش آب‌وهوا سفر کنید که بتوانید ۲ روزه هم برگردید. کردان می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. 

مخصوصا وقتی ویلاهای لاکچری آن تمام امکانات رفاهی و آسایشی شما را برای یک استراحت درست و حسابی دارد.

برای استراحت کردن اگر دنبال سکوت و امکانات خوب هستید دنبال ویلاهایی در کردان باشید که قسمت بالای شهر هستند. این‌جا دورتان کوهپایه است و سکوت برای کسب آرامش. 

برای انواع و اقسام تفریح

عاشق آبتنی هستید؟ دنبال جایی برای کوهنوردی می‌گردید؟ دلتان تفریحات هیجان‌انگیز مثل امتحان کردن پاراگلایدر می‌خواهد؟ کردان جواب همه این ماجراجویی‌ها را می‌‌دهد. 

بیشتر ویلاهای این‌جا استخردار هستند. بعضی‌هایشان استخر سرپوشیده یا استخر آب گرم دارند که برای روزهای سرد سال انتخاب خوبی هستند. پس اگر عاشق شنا و آبتنی باشید ویلاهای کردان را اجاره کنید. 

برای این‌که ویلاهایی مجهز اما خوش‌قیمت را پیدا کنید به سایت پینورست وارد شوید و باتوجه به بودجه خودتان ویلا مناسب خود را به راحتی رزرو کنید.

ممکن است برعکس گروه اول دلتان بخواهد آخر هفته را بزنید به کوه و دشت. باز هم می‌توانید ماشین را به سمت کردان کرج برانید. این‌جا برای کوهنوردان جایی دوست‌داشتنی است و هرموقع که به آن سفر کنید یک عده کوهنورد را با چوب دستی‌هایشان خواهید دید. اگر به این نیت به کردان آمده‌اید یک ویلا نزدیک کوهپایه‌های کردان اجاره کنید. ویلاهای این قسمت کمی لاکچری‌تر و گران‌تر هم هستند.

برای پیاده‌روی هم کوچه‌باغ‌هایش، مسیر رودخانه پرآبش جاهای خوبی هستند. پس اگر اهل ورزش هم باشید کردان پتانسیلش را برای شما دارد.

از کجا ویلا فول امکانات با بهترین قیمت را پیدا کنیم؟

 

مهم‌ترین نکته در پیدا کردن یک ویلا خوب در کردان این است که اطلاعات و عکس ویلا با چیزی که در واقعیت می‌بینید مطابقت داشته باشید. 

تیم پینورست تمامی اقامتگاه‌های خود را قبل از این‌ که وارد سایت کند بررسی می‌کند تا از هر لحاظی برای شما غافلگیری منفی یا عدم مطابقت با جیزی که در سایت دیده‌اید پیش نیاید. تمامی عکس‌ها واقعی و توسط بازرسان ما گرفته شده‌اند. 

اطلاعات هر اقامتگاه هم با جزئیات در سایت پینورست یادداشت شده تا شما هنگام انتخاب کوچکترین سوالی برایتان پیش نیاید.

قوانین و مقررات هم برای گرفتن مهمانی، امکان آوردن حیوانات خانگی و…به‌صورت کاملا واضح بیان شده و می‌توانید با خیال راحت اقامتگاهی که مناسب شرایطتان هست را پیدا کنید.

 اگر هم در حین اقامت یا قبل از آن سوالی برایتان ایجاد شد می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی پینورست تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. 

یک فرق دیگر پینورست با پلتفرم‌های احاره آنلاین اقامتگاه در پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ آن است. هر زمانی که خواستید می‌توانید از مشاوران ما در مورد تمدید اقامت، تخفیف‌ها یا هر چیز دیگری راهنمایی بگیرید. 

تمام سعی پینورست این است شما اقامتی دوست‌داشتنی بدون هیچ دغدغه‌ای را تجربه کنید.

پینورست ویلاهای لاکچری کردان و ویلاهای خوش‌قیمت آن را برای شما گلچین کرده تا یکی از بهترین سفرهای کوتاه مدت خود را تجربه کنید و با خاطرات خوب بازگردید. 

برچسب ها: کردان ، ویلا ، دورهمی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qj7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کردان ویلا دورهمی اجاره ویلا آخر هفته برای شما یک ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران

فرارو- بازار فروش اعضا و اجاره رحم بار دیگر داغ شده است، اما اینبار ابعادی بزرگتری دارد. ماجرا از این قرار است که فرد از فرط نداری ناچار به فروش رحم خود می‌شود -که حالا قیمت آن که تا همین چند سال قبل ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان بود- با افزایش چشمگیری آنطور که برخی رسانه‌ها اذعان دارند به ۴۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش فرارو، در این میان، گاهی هم این پول نیامده به دست همسر فرد می‌رسد که ناتوان از گذران زندگی این مبلغ را صرف درمان یکی از زخم‌های خانواده می‌کند. البته ناگفته نماند که این بازار پرسود فقط در ایران رونق نگرفته و اندازه بازار جهانی آن هم قابل تامل است.

از تعریف علمی تا قیمت رحم اجاره‌ای

این روز‌ها بار دیگر اعداد و ارقام بازار رحم اجاره‌ای دهان به دهان می‌چرخد؛ حتی پرتکرارتر از گذشته. بنابراین، ابتدا بیاییم تعریفی علمی از عبارت «رحم اجاره‌ای» داشته باشیم. رحم اجاره‌ای روشی برای تولیدمثل است که طی فرآیند آن جنین حاصل از تخمک و اسپرم یک زوج به دلیلی که ناتوانی خوانده می‌شود، در رحم شخص سوم کاشته شده، تا زمانی که نوبت زایمان فرابرسد. پس از زایمان هم نوزاد به زوج سپرده می‌شود و فردی که میزبان جنین بود، در ازای این کار خود مبلغی را دریافت می‌کند.

اما اگر از این تعاریف علمی بگذریم و به دنبال پاسخ برای این پرسش باشیم که چرا بازار رحم اجاره‌ای داغ شده است؟ باید گفت آنگونه که از شمایل کلی اقتصاد ایران معلوم است، دلیل میزبان جنین برای انجام چنین کاری چیزی جزء ناتوانی مالی نیست. اگر میزبان جنین دارای همسر باشد، معمولا این پول به دست او می‌رسد تا یا سرپناهی برای خانواده فراهم کند یا کار و کاسبی راه بیاندازد.

حالا سوال این است که مبلغ رحم اجاره‌ای چقدر است که برخی را به این کار وا می‌دارد؟ در پاسخ باید گفت مبلغ این کار که در سال ۹۹ حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان بود و در سال گذشته به حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان رسید، حالا رسانه تجارت نیوز مدعی شده به ۴۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. دستمزدی برای ۹ ماه که با حداقل دستمزد حدود هفت میلیون تومانی تعیین شده توسط شورای عالی کار برای سال جاری، برای خیلی‌ها وسوسه‌برانگیز است؛ آن هم در شرایطی که حمایت‌های دولتی یا اموری از قبیل گرفتن وام یا مبلغشان ناچیز است یا نیاز به ماندن در صف برای زمانی طولانی دارد. در این بین، از پولی که به دست واسطه‌ها هم می‌رسد نباید غافل ماند. پارسال تعدادی از رسانه‌ها این مبلغ را پنج تا ۱۰ میلیون تومان عنوان کرده بودند.

چرا زوج‌های جوان رحم اجاره می‌کنند؟

سوی دیگر ماجرا زوج‌هایی ایستاده‌اند که یا قادر به بچه‌دار شدن نیستند یا شاید به دلیل اینکه زن خانواده راضی به برهم خوردن تناسب اندام خود نیست، به سمت اجاره رحم می‌روند. با جست‌وجویی ساده می‌توان دریافت که اگر زوجی رحم زن جوانی را اجاره کنند؛ به اضافه سایر هزینه‌های جانبی از آزمایش و سونوگرافی گرفته تا دستمزد واسطه چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان باید هزینه کنند. البته ناگفته نماند که این مبلغ منهای هزینه اسپرم یا تخمک است.

همچنین، باید به این نکته هم اشاره داشت که برخی از زوج‌های جوان علت مراجعه به دلالان را معطل نشدن در صف دیگری در کنار هزاران صف در بازار‌های ایران می‌دانند.

قوانین بازار رحم چگونه است؟

اما قوانین بازار اجاره رحم چگونه است؟ آن‌هایی که این تجربه را از سر گذرانده‌اند، می‌گویند قوانین آن شبیه بازار فروش اعضای بدن است. سن و وضعیت سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده قیمت. داشتن یک یا دو فرزند سالم امتحانی است که اگر میزبان جنین از آن سربلند بیرون آید، در مرحله بعد نوبت به آزمایش‌ها می‌رسد. بعد هم یک قرارداد محضری بسته می‌شود، بخشی از پول دریافت شده و با پایان گرفتن آزمایش‌ها، جنین وارد رحم اجاره‌ای می‌شود و باقی ماجرا.

اندازه بازار جهانی رحم اجاره‌ای چقدر است؟

هرچند بازار رحم اجاره‌ای در ایران به دلایلی که در بالا ذکر آن رفت، داغ شده است، اما این موضوع تنها مختص کشور ما نیست. یک مقاله نشان می‌دهد که اندازه بازار جهانی رحم اجاره‌ای در سال ۲۰۲۱ برابر با ۱۶۸.۴۵ میلیون دلار بود و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۷ به ۲۵۹.۱۸ میلیون دلار برسد.

اما در این بین کدام مناطق پیشتاز بازار رحم اجاره‌ای هستند؟

در آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا و مکزیک)، اروپا (آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، روسیه و ترکیه)، آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، کره، هند، استرالیا، اندونزی، تایلند، فیلیپین، مالزی و ویتنام)، آمریکای جنوبی (برزیل، آرژانتین، کلمبیا) و در خاورمیانه و آفریقا (عربستان سعودی، امارات، مصر، نیجریه و آفریقای جنوبی) نیز واکنش‌ها بالا گرفته است.

واکنش‌های کاربران

از این حرف‌ها که بگذریم، موضوع رحم اجاره‌ای همواره از جمله موضوعاتی بوده که تا خبر از قیمت جدیدی از آن رسانه‌ای می‌شود، موج گسترده‌ای از واکنش‌ها را هم به دنبال خود می‌کشد. اگر سری به شبکه اجتماعی توییتر بزنیم؛ تعدادی از این واکنش‌ها جلب توجه می‌کنند:

کاربری به زبان طنز نوشته است: «رحم اجاره‌ای ۴۰۰ تا ۹۰۰! خوبه‌ها بهتر از بی‌پولیه.»

دیگری گفته: «مال همینه مایه‌دار‌ها تمایلی به بچه‌دار شدن ندارن و دنبال رحم اجاره‌ای هستند.».

اما شخص دیگری این موضوع را از زاویه مشکلاتی که برای یک زن به همراه دارد، دیده و نوشته است: «چون از عوارض و مشکلات اجتماعی و حقوقی رحم اجاره‌ای بی‌خبرید و تنها پولش رو می‌بینید ضعف جسمانی زن بودن رو هم در نظر داشته باشید.»

دیگری هم می‌گوید: «ولی خانم‌هایی که رحم اجاره‌ای قبول می‌کنند وقتی بچه به دنیا می‌آید چطور ازش جدا می‌شن خیلی سخته فکر کنم.»

واکنش‌ها به موضوع رحم اجاره‌ای تا حدی بوده که پای آن به حوزه سینما هم باز شده. «هماتوم» یک فیلم کوتاه در این باره است که علی رفتاری، سازنده آن حین گفتگو با روزنامه شرق اطلاعات جالبی را در این زمینه ارائه می‌کند. او به این موضوع مهم اشاره می‌کند که، چون دوندگی فرزندخواندگی بالاست، عده‌ای در نهایت به رحم اجاره‌ای روی می‌آورند.

این کارگردان به کسب درآمد پزشکان و نقش واسطه‌گری آن‌ها نیز اشاره می‌کند. رفتاری در این باره گفته است: «در واقع بین یک زن و شوهر که مشکل باروری دارند با زنی که مشکل مالی دارد به نوعی واسطه‌گری اتفاق می‌افتد و مسلما به راهی برای کسب درآمد پزشکان تبدیل شده‌است.»

عده‌ای بر این باورند که با توجه به برآورد‌ها از وضعیت اقتصاد ایران و سقوط خانوار‌های بیشتری به سمت فقر، پیش‌بینی می‌شود بازار رحم اجاره‌ای تا پایان سال داغ‌تر و قیمت‌ها با سرعت بیشتری رشد کنند و بنابراین لازم است نظارت بیشتری برای جلوگیری از سوءاستفاده دلالان از این بازار اعمال شود.

دیگر خبرها

  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)