Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@23:41:53 GMT

شکایت باشگاه گیتی پسند از سرمربی مس سونگون ورزقان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۵۲۴

شکایت باشگاه گیتی پسند از سرمربی مس سونگون ورزقان

باشگاه گیتی پسند از سرمربی تیم مس سونگون ورزقان شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در خصوص اظهارات حمید بیغم سرمربی مس سونگون تصریح کرد: به دنبال جواب دادن به صحبت‌های کسی نیستیم. من فکر می‌کنم او با ادعای واهی به دنبال یک فرار به جلو و برداشتن فشار از دوش خودش بوده، ما روز شنبه از طریق مدیر حقوقی باشگاه شکوائیه‌ای علیه بیغم به کمیته انضباطی می‌فرستیم و سرمربی مس باید در کمیته انضباطی برای صحبت‌های خودش که گفته گیتی پسندی‌ها آدم فرستاده‌اند تا از تمرینات ما به طور نامحسوس فیلبرداری کنند، سند ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازی با مس سونگون خاطر نشان کرد: برای مرتبه سوم همه عوامل برگزاری را جهت میزبانی جلسه هیات رئیسه و بازی آماده کردیم. اگر دوباره اتفاقی رخ ندهد. همچنین برای مرتبه سوم با صدا و سیمای مرکز اصفهان جهت پخش دیدار جمعه گیتی پسند و مس هماهنگ کردیم. چون علاقمندان به فوتسال خواستار تماشای بازی این دو تیم هستند و من از مدیرکل صدا و سیمای اصفهان بابت همکاری تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

کد خبر 555993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتسال گیتی پسند سونگون ورزقان تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته یک / مس‌سونگون و سایپا مساوی کردند

۲ تیم مس سونگون ورزقان و سایپا در جریان هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، با تقسیم امتیازات در این بازی، سایپا و مس‌سونگون هر کدام با ۴۲ امتیاز به ترتیب ششم و هشتم جدول باقی ماندند.

این چهارمین تساوی متوالی مسی‌ها در فصل جاری بود. آنها آخرین بار در جریان هفته بیست‌وششم مقابل آریو اسلامشهر به برتری رسیده‌اند.

گل اول سایپا به مس سونگون (محمد مهدی خدایاری‌فرد در دقیقه ۸۲):

شوت محمد مهدی خدایاری‌فرد بعد از برخورد به تیر وارد دروازه مس شد تا سایپا یک-صفر پیش بیفتد.

گل اول مس سونگون به سایپا (محمدرضا زینال خیری دقیقه ۸۷):

بهزاد نوروزی از اثر نه‌چندان مثبت مدافع سایپا مقابل پای محمدرضا زینال‌خیری افتاد و این بازیکن با شلیکی دقیق دروازه حریف را باز کرد.

ترکیب اولیه ۲ تیم:

مس‌سونگون:

مهدی حقیقت، میثم جودکی، ماهان احمدزاده، بهزاد نوروزی، محمد شاه‌محمدی، محمدرضا زینال خیری، مهدی نجفی، اکبر آفاقی، میلاد سوری، محمد ابراهیمی، فرزان دانا

سرمربی: علی کلانتری

سایپا:
نیما علی‌پور، محمدحسین خسروی، رضا فرجی، محمد صبوری، سید محمدطا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، علیرضا صفری، علیرضا ملکی

سرمربی: سید مهدی حسینی‌نسب

دیگر خبرها

  • دسته یک / مس‌سونگون و سایپا مساوی کردند
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • لیگ یک / تساوی عجیب در سرمای تبریز
  • تصاویری از فاطمه معتمد آریا، باران کوثری و هوتن شکیبا در یک فیلم
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پخش شب آوا از شبکه باران