Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:03:16 GMT

اختصاص پارک آفرینش بجنورد به بانوان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۸۳۲

اختصاص پارک آفرینش بجنورد به بانوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد از تعیین ۲۰ هزار مترمربع از پارک آفرینش برای استفاده بانوان خبر داد و گفت: امنیت بالا و وجود تجهیزات مناسب ورزشی از جمله مزایای این پارک است.

به گزارش ایمنا، علی کشمیری اظهار کرد: ورزش یکی از نیازهای بانوان است و یکی از وظایف شهرداری فراهم آوردن فضایی برای استفاده بانوان با محدودیت‌های حداقلی و امکانات رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایده‌های مختلفی برای احداث پارک بانوان وجود داشت، افزود: پس از بررسی‌های متعدد پارک آفرینش بجنورد به دلایلی همچون امنیت بالا، امکانات داخل پارک از جمله لوازم ورزشی، پیست اسکیت، رستوران و کافی‌شاپ مناسب و استفاده اندک شهروندان از آن انتخاب شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد با بیان اینکه ۲۰ هزار مترمربع از این پارک برای استفاده بانوان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از کمک‌های دولتی برای محصور کردن فضا بهره خواهیم برد و امکانات نیز آماده بهره‌برداری است.

کشمیری از لزوم دیوارکشی فضا به مساحت ۵۰۰ متر مربع خبر داد و اضافه کرد: مهندسان شهرداری سعی دارند با نماسازی زیبا حالت حصارکشی را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مهربانو برای جمعیت بانوان بجنورد کفاف نمی‌داد، تصریح کرد: با وجود اینکه از مجموعه سربسته پارک مهر بانو به خوبی استفاده می‌شود اما میزان رضایت بانوان از فضای باز این پارک اندک است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: بانوان شهر در اولویت استفاده از امکانات این فضای شهری هستند و استقرار مسافران در محل مورد نظر ممنوع است، مسافران باید در ضلع شرقی اتراق کنند و امکانات ضلع شرقی نیز برای استفاده مسافران اضافه خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 556009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری بجنورد بجنورد مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟