Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:20:04 GMT

دوازدهمین فرماندار بناب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۹۷۰

دوازدهمین فرماندار بناب معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل ناعدالتی های رژیم گذشته است؛ اظهار کرد: اگر دولت های گذشته واقعاً ولایی و در مسیر ولایت حرکت می کردند، آسیب هایی را که در هشت سال گذشته به کشور تحمیل شد، شاهد نبودیم!

وی تصریح کرد: شهرستان بناب بعد از مرکز استان یکی از شهرهای استراتژیک در بخش صنعت بوده و صادرات این شهر در مقایسه با برخی استان ها از رشد قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت احداث فرودگاه در جنوب استان خاطرنشان کرد: احداث فرودگاه در جنوب استان یکی از نیازهای اساسی بوده که زمینه های لازم برای سرمایه گذاران و صادرکنندگان را فراهم می کند.

محمدی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های موجود شهرستان بویژه ظرفیت عظیم کباب از فرماندار جدید خواست زیرساخت برند معروف «کباب بناب» را بصورت پرقدرت توسعه و معرفی نمایند و در کنار توسعه صنعت در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان بناب نیز اهتمام لازم را انجام دهند.

وی همچنین از همه متولیان دستگاه های اجرایی خواست میز خدمت را در تمام روستاها برگزار کنند، چرا که اصلی ترین هدف این دولت خدمت بی منت به مردم شهری و روستانشینان و عشایر است.

محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۱۸ ماهه شهریار فتحی فرماندار سابق بناب، رضا لعلی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تراب محمدی فرماندار بناب بناب فارس تبریز معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی کباب بناب صادرات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک