Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان تنها شیرخوارگاه استان فارس آمادگی هرگونه همکاری را داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدارهاشم جمالی، جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس در رأس هیئتی با همراهی کشفی، مدیرکل بهزیستی استان از مرکز شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) شیراز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز بر ضرورت هم‌افزایی نهادها با یکدیگر برای رفع مشکلات این مرکز تأکید کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) آمادگی هرگونه همکاری داریم.

وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد، گفت: به منظور خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی مأموریت‌های مختلفی را در طول سال انجام می‌دهیم که قطعاً از این به بعد هم یاری‌رسان این مرکز خواهیم بود.

تربیت نسل مؤمن و انقلابی از اولویت‌های سپاه فجر استان فارس استسپاه فجر استان فارس مقام برتر کشوری را در اعتلای بسیج ‌کسب کردفرمانده سپاه فجر: حمایت جدی از ورزشکاران در دستور کار مدیران استان فارس قرار بگیرد

لازم به ذکر است شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) شیراز تنها شیرخوارگاه استان فارس است که در شهر صدرا واقع شده است و در آن از 90 کودک نگه‌داری می‌شود و از محل کمک‌های خیران اداره می‌شود. در پایان هدایایی در قالب بسته‌های فرهنگی آموزشی تفریحی و سبد کالا جهت کودکان و همچنین هدایایی به کادر آن مرکز اهدا شد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رفع مشکلات استان فارس سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم