Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که همه منتظر تعیین سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری بودند، ناگهان علی مرادی به فدراسیون به بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه قریب به دو ماه است که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به دلیل بازنشستگی خداحافظی اجباری را صدنلی ریاست فدراسیون داشته، او امروز در میان استقبال برخی از کارکنان فدراسیون وزنه برداری به محل کار خود بازگشت تا اهالی وزنه برداری را شگفت زده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواسط دی‌ماه بود که خبر رسید وزارت ورزش و جوانان حکم بازنشستگی «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری را امضا کرده و به زودی سرپرست این فدراسیون المپیکی منصوب می‌شود. بعد از تایید شدن این خبر، مرادی نیز با انتشار نامه ای پر سوز و گداز این حکم را پذیرفت و با صندلی ریاست این فدراسیون خداحافظی کرد.

از آن تاریخ تا به امروز قریب به 2 ماه سپری شده و این فدراسیون المپیکی در بلاتکلیفی محض به سر می برد. با وجود اخبار ضد و نقیض مبنی بر معرفی قریب الوقوع سرپرست فدراسیون، امروز مرادی در میان استقبال جالب کارکنان فدراسیون به محل کار خود بازگشت.

این بازگشت این گمانه زنی را ایجاد کرده که وی توانسته مجوز لازم برای ادامه کار خود در فدراسیون وزنه برداری را دریافت کند و برای ادامه خدمت در فدراسیون وزنه‌برداری مشکلی ندارد.

ارسال دعوتنامه حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در 17 اسفند ماه به نام علی مرادی و حضور این مدیر کهنه کار در جلسه با هیات عراقی در کمیته این گمانه زنی را تقویت می کند. به ویژه اینکه محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز در جلسه روسای فدراسیون ورزشی با وزیر ورزش و جوانان که روز دوشنبه برگزار شد، تاکید کرد که تکلیف فدراسیون وزنه برداری تا آخر این هفته مشخص می شود.

با بازگشت پیروزمندانه علی مرادی به فدراسیون به نظر می رسد وضعیت ریاست این فدراسیون مشخص شده؛ اگرچه باید منتظر اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

آیت الله رئیسی گفت: در ابتدای دولت به جمعی از قهرمانان‌وپیشکسوتان و نام آوران عرض کردم بنا دارم در وزارت ورزش به ورزش هم نگاه مدیریتی شود و هم کسانی در این کسوت باشند که ورزش را بشناسند و سابقه داشته باشند وبر این‌وعده خود وفا دار بودیم. خوشحالیم مدیران وزارت ورزش عمیقا با ورزش اشنا دارند وورزش را خوب‌می شناسند و با مشکلات ورزش آشنا هستند وگام های موثری در جهت رفع این مشکلات برداشته اند. وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم.

به گزارش آنا، از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه مجریه این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر