Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:22:02 GMT

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی از چند روز آینده آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۱۸۲

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی از چند روز آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۴۵۴و احد مسکونی ذیل نهضت ملی مسکن در شهر گرمدره در غرب تهران، با بیان اینکه بنیاد مسکن در محوریت ساخت مسکن روستایی است، گفت: این بنیاد آستین همت را برای اجرای مسکن شهری نیز بالا زده است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن آغاز شده است، گفت: ساخت ۶۰ هزار مسکن شهری را بنیاد مسکن آغاز کرده ضمن اینکه زیرساخت‌ها برای ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد در شهرها از سوی بنیاد مسکن هم فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز سهمیه این استان از نهضت ملی مسکن را ۱۲۰ هزار و سالانه ۳۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شهر جدید هشتگرد نیز در این سهمیه قرار دارد یا خیر؟ گفت: موضوع هشتگرد از سایر شهرهای استان البرز، متفاوت و برنامه‌ریزی ساخت مسکن در هشتگرد بیش از اینها است.

همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره ورود بنیاد به ساخت مسکن در شهر تهران گفت: طی توافقی که با شهرداری تهران داشته‌ایم هم در بافت فرسوده و هم خارج از بافت فرسوده پایتخت، ۱۰ هزار واحد خواهیم ساخت که ظرف چهار ماه آینده اجرای آن آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر ساخت ۲۱۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را آغاز کرده‌ایم.

وی درباره وام مسکن روستایی گفت: مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شده، برخی ناهماهنگی‌ها بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی وجود داشت؛ موضوع را به رئیس‌جمهور منتقل کردیم، رئیس‌جمهور دستور اکید داد تا پرداخت این وام آغاز شود. اخیراً سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که مشکل حل شده و ظرف چند روز آینده پرداخت وام مسکن روستایی آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا ساخت این واحدها طول می‌کشد؟ گفت: اخیراً مشاهده شده که برخی افراد زمان‌های نجومی برای ساخت مسکن اعلام می‌کنند که چنین نیست؛ برنامه‌ریزی دقیق کرده‌ایم تا به سرعت واحدها احداث شود.

به گفته نیکزاد، برای خانوارهای کم درآمد نیز برنامه داریم تا مشکل مسکن آنها با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت حل شود.

کد خبر 5426397 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن وام مسکن مسکن روستایی سید صولت مرتضوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بانک مرکزی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت تسهیلات بانکی قیمت دلار سید رضا فاطمی امین سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت طلا بانک مرکزی اوپک روسیه بورس تهران مسکن مسکن روستایی بنیاد مسکن ساخت مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079167 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد