Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی معتقد است آداما ترائوره و اوبامیانگ می توانند تفاوت ها را در بارسلونا رقم بزنند و انتقادها از بازیکنی مانند لیونل مسی کاملاً عادی است.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با ناپولی در پلی آف لیگ اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، اریک گارسیا، لیگ اروپا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری خطاب به هواداران گفت:

پیام من به هواداران واضح است، این رقابت فرصتی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو راه برای ورود به لیگ قهرمانان داریم، یکی از طریق لیگ و دیگری از طریق قهرمانی در لیگ اروپا. ما به هواداران نیاز داریم و در انتظار شروع خوبی مانند بازی مقابل اتلتیکو مادرید هستیم. ما در قرعه کشی خوش شانس نبودیم زیرا به ناپولی برخورد کردیم و این قرعه ای در حد قرعه لیگ قهرمانان است.

ناپولی؟

دیروز ما بازی های لیگ قهرمانان را نگاه کردیم و دوست داشتیم آن جا باشیم اما این یک فرصت است. ما بسیار باانگیزه هستیم. این می توانست یک قرعه در لیگ قهرمانان اروپا باشد، همان طور که دو سال پیش دو تیم در لیگ قهرمانان با هم بازی کردند. این یک فرصت است و ما باانگیزه ایم. آن ها غایبان مهمی دارند. پولیتانو و لوزانو که بازیکنان فوق العاده ای هستند، غایب خواهند بود. ناپولی تیمی در سطح لیگ قهرمانان است. آن ها تیم بسیار خوبی هستند.

اریک گارسیا، اشتباهش مقابل اسپانیول؟

از نظر من او مدافع وسط بسیار خوبی است. او می داند که اشتباه کرده و این را در نظر دارد. باعث تاسف است که وقتی در اوج بود دچار مصدومیت شد. باید او را به بالاترین سطح بازگردانیم چون بازیکن مهمی برای ماست. مدافعان وسط زیادی داریم. باعث تاسف بود که مجبور شد بدون گرم کردن و آمادگی کافی و بلافاصله پس از مصدومیت، بازی کند. او باید به سطحی که در آن قرار داشت، بازگردد. انتقادها از اریک و بوسکتس؟ در تیمی مانند بارسا، انتقاد طبیعی است. انتقادها به رشد من کمک کردند. برای من، آن ها دو بازیکن مهم در برنامه بازی ام هستند.

صد روز ابتدایی ات در بارسلونا؟

به نظر می رسد صد سال گذشته است چون شرایط غیر منتظره ای اتفاق افتاده است. کرونا، نقل و انتقالات زمستانی و... شما می دانید که من به شدت بارسایی هستم و سعی می کنم بارسا را به جایی که لایق آن است بازگرانم اما کارهایی باید انجام شود. الان بهترین دوران و روزهای باشگاه نیست، از نظر مالی نیز روزهای خوبی نیست اما فکر می کنم این مسئله نیز باعث پیشرفت و رشد ما به عنوان یک انسان می شود. ما در لیگ در حال رشد هستیم که این گویای آن است که در مسیر درستی قرار داریم و نتایج نیز گویا هستند. باید مثبت اندیش بمانیم و متواضع باشیم اما در حال رشد هستیم.

مدعی قهرمانی در لیگ اروپا؟

من نمی گویم مدعی هستیم. ما برای دو جام تلاش می کنیم اما مقابل رقبای سختی باید قرار بگیریم. سویا نسبت به ما تجربه بسیار بیشتری در این رقابت دارد. من خودمان را به عنوان یکی از شانس های قهرمانی می بینم اما به عنوان مدعی نه.

ام باپه، بهترین بازیکن حال حاضر دنیا؟

قرار نیست در مورد بازیکنانی که در تیم من نیستند صحبت کنم. در مورد بازیکنان خودم، مانند پدری صحبت می کنم. ام باپه بازیکن فوق العاده ای است، درست مانند مسی. این که در لیگ قهرمانان حضور نداریم، اعصاب خردکن است اما این اتفاق ما را مجبور به شورش می کند و راهش همین است. انتقادها از مسی؟ شما در پاری سن ژرمن حضور دارید و مسی هستید، مورد انتقاد قرار گرفتن برای او طبیعی است. برای او آرزوی بهترین ها را دارم. برای من او همیشه بهترین بازیکن جهان خواهد بود.

سیستم چرخشی برای لیگ اروپا؟

اول از همه بگویم که من هیچ ترکیب یازده نفره مشخص و منتخبی ندارم. تمام بازیکنان شانس و ارزش بازی در بارسلونا را دارند. تمام بازیکنان فرصت بازی داشته اند، اگر نگوییم همه، تقریباً همه فرصت بازی داشته اند. با بازی های زیادی که در پیش است، نمی توان از یازده بازیکن ثابت به صورت مداوم استفاده کرد و این مشخص است.

بارسا الان می تواند در سطح پاری سن ژرمن رقابت کند؟

نمی دانم، این یک فرضیه است. واقعیت فعلی ما لیگ اروپاست و باید مقابل ناپولی که حریف فوق العاده ای است، سطح و قدرتمان را نشان دهیم. ما فرصت رقابت در لیگ قهرمانان را داشتیم و نتوانستیم کارمان را درست انجام دهیم، پس الان نوبت فرصتمان در لیگ اروپاست. گوش دادن به آهنگ لیگ قهرمانان و عدم حضور در این رقابت، مرا خشمگین می کند.

عملکرد آداما ترائوره؟

قضیه در مورد شکست دادن دیگری نیست، همه برای بازی کردن رقابت می کنند. آداما چیزهای زیادی به ما اضافه می کند، قدرت انتخاب خوبی دارد، تعادل رقیب را بر هم می زند و بازیکنان زیادی را به سوی خود می کشاند. او قادر به رقم زدن تفاوت هاست و می تواند بازی را تحت تاثیر قرار دهد. او بسیار تواناست و از الان تا پایان فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد.

لوک دی یونگ؟

در کل او نقش پررنگ تری از حد تصور من در تیم دارد. لوک فوق العاده تمرین می کند و عالی است. او به ما کمک می کند و کمک خواهد کرد. او قادر به رسیدن به محوطه جریمه و شوتزنی به شکلی عالی است. فران تورس؟ او بسیار خوب است، در مورد بازیکنی با توانایی های بسیار چه در پست مهاجم نوک و چه در جناحین صحبت می کنیم. او خرید فوق العاده ای است، یک حرفه ای فوق العاده. او کمک زیادی به ما خواهد کرد. الان گزینه های زیادی در خط حمله داریم و این برای من به عنوان یک سرمربی، بسیار خوب است.

عثمان دمبله؟

خیلی به بازی در خانه یا خارج از خانه بستگی نخواهد داشت. همه چیز به تمرینات و بازیکنان هم پست او بستگی دارد. مطمئنم دمبله به ما کمک خواهد کرد، او مقابل اسپانیول نیز در همان 20 دقیقه به ما کمک زیادی کرد. او یک بازیکن دیگر تیم است و وقتی نیاز باشد، بازی خواهد کرد.

اوبامیانگ؟

الان او کاملاً آماده است و بازی او را با خیال راحت تماشا خواهیم کرد. او بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند و در عمق حرکت کند. برای او خوشحالم. اوبا بسیار حرفه ای است. غیاب دنی آلوز در لیست اروپایی؟ او در رختکن به ما کمک خواهد کرد، همان طور که قبلاً گفتم، این تصمیم در مورد دنی ناعادلانه بود. سطح او عالی است اما این تصمیم باید گرفته می شد و باعث تاسف است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوق العاده ای لیگ اروپا ما کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود