Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:05:38 GMT

فروشندگان طلای تقلبی در البرز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۲۲۷

فروشندگان طلای تقلبی در البرز دستگیر شدند

 سرهنگ «محمد نادربیگی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از شعبه چهار دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج مبنی بر اینکه چند نفر مرد به همراه یک خانم در سطح شهر کرج اقدام به فروش طلای بدلی به صنوف طلافروش کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که چند مرد به همراه یک خانم  به روش ماهرانه ای فلز آهن را به گونه ای آبکاری طلا می کردند که طلافروشان قادر به تشخیص بدلی بودن آن نشده  و از این طریق تاکنون هفت فقره کلاهبرداری در سطح شهر کرج ثبت شده که تحقیقات برای ادامه کشفیات ادامه دارد.
نادربیگی گفت : بلافاصله شیوه و روش کلاهبرداران به تمام زیر مجموعه های انتظامی و اتحادیه طلا فروشان استان البرز اطلاع رسانی شدو با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج کلاهبرداران در حالی که قصد کلاهبرداری از یکی دیگر از اصناف را داشتند دستگیر شدند. 
وی گفت : سه نفر  در این رابطه دستگیر و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار قابل توجهی از طلاهای تقلبی که اقدام به فروش آنها می شد را کشف کردند.
نادربیگی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات متهمان به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی و تاریخ‌گذشته به میزان ۸۴۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی