Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:54:34 GMT

عدالت در توزیع آب باید مورد توجه قرارگیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۲۶۱

عدالت در توزیع آب باید مورد توجه قرارگیرد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمد جوانبخت" در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران افزود: خدمت در بخش آب توفیق ویژه ای است چرا که آب یکی از نیازهای اساسی بشر بوده و هم در فرهنگ و اعتقادات ما جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: مدیریت منابع آبی از مدیریت های حساس به ویژه در شرایط فعلی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیروگفت: عدالت در توزیع منابع آبی باید مورد توجه قرار گیرد که با تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات کاهش یافته و اقناع عمومی و نسبی حاصل می شود.

جوانبخت به لزوم توجه به طرح های توسعه ای و همچنین حفاظت و بهره برداری از منابع آب خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت استان تهران بهره برداری از منابع آب و تاسیسات موجود نیاز به برنامه ریزی بیشتر دارد. همچنین اقدام های ارزشمندی در زمینه اجرای طرح های توسعه ای انجام شده که باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از بهزاد پارسا مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران به عنوان فردی با تجارب مدیریتی فراوان در بخش آب کشور یاد کرد و ادامه داد: همکاران و مردم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند تا با انجام کار و مدیریت جهادی اهداف عالی صنعت آب و شرکت محقق شوند.

وی خاطرنشان کرد:  زحمات مدیرعامل پیشین شرکت و دغدغه های ایشان فراموش نشدنی است و قطعا از تجارب و توانمندی های وی در بخش آب کشور استفاده خواهد شد.

همچنین "بهزاد پارسا" مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین، گفت: ما باید در راستای برنامه های دولت و مقام عالی وزارت اقدام های خود را برنامه ریزی کنیم .

وی ادامه داد: ارزشمندترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی آن است و در شرکت آب منطقه ای تهران به عنوان پیشانی آب کشور باید بیش از پیش به توانمندسازی کارکنان، افزایش انگیزه و جانشین پروری توجه شود.

پارسا با اشاره به لزوم مشارکت ذینفعان در مدیریت منابع آبی گفت: همه ذینفعان باید در خصوص مدیریت و تصمیم ها مشارکت داشته باشند تا مدیریت توامان عرضه و تقاضا به خوبی صورت پذیرد.

وی توجه به اقتصاد آب و شرکت داری را یکی دیگر از اولویت ها و برنامه های خود در شرکت آب منطقه ای تهران بیان کرد و افزود: بررسی پروژه ها و اولویت بندی آنها از سوی مقام عالی وزارت مورد پیگیری است  که باید برای طرح های اولویت دار منابع مالی جدید احصا شود.

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اهمیت طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش ها و زحمات بسیاری در این بخش صورت گرفته است و برای دستیابی به نتایج هرچه بهتر باید مشکلات موجود آسیب شناسی و درجهت رفع آن برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد که با آمادگی خوبی که در فضای کشور ایجاد شده می توان با حمایت مسوولان به اهداف مورد نظر دست یافت.

همچنین "یوسف رضاپور" مدیرعامل پیشین شرکت آب منطقه ای تهران ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای خود در مدت مسوولیت به عنوان مدیرعامل گفت: اقدام هایی که در بخش آب صورت می پذیرد سرمنشا خدمات و تولید در کشور بوده و از این منظر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: طرح های توسعه ای طی ماه های گذشته و با تلاش همکاران فعال شده و مجوزهای لازم اخذ گردیده است که با انجام برخی از این طرح ها همچون تصفیه خانه ششم تهران توانستیم از مشکلات عبور کنیم.

وی افزود:  میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد کاهش یافته  و ذخایر سدهای تامین کننده آب استان تهران به ۳۱۲ میلیون متر مکعب رسیده است درحالی که ذخایر این مخازن در مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۵۸ میلیون متر مکعب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: منابع آب سطحی و زیرزمینی با محدودیت های فراوانی مواجه هستند و با وجوداین محدودیت ها با همکاری دستگاه های مربوطه قطعی و جیره بندی آب تاکنون نداشته ایم.

در پایان این نشست معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب با اعطای حکمی بهزاد پارسا را به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران منصوب و همچنین با اعطای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های یوسف رضاپور تقدیر به عمل آورد.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای تهران استان تهران سرانه مصرف آب شرکت مدیریت منابع آب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای تهران استان تهران سرانه مصرف آب شرکت آب منطقه ای تهران استان تهران سرانه مصرف آب شرکت مدیریت منابع آب ایران شرکت آب منطقه ای تهران مدیریت منابع آب باید مورد توجه بخش آب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد