Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان ضمن تاکید بر لزوم رفع نواقص بهداشتی ادارات در مدت ۲۴ ساعت گفت: ارائه خدمات به افراد فاقد واکسن یا ماسک در ادارات نطنز ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار نطنز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش روند بستری‌ها در کشور در پی اوج گرفتن پیک ششم کرونا و سویه جدید اومیکرون باعث شد شهرستان نطنز نیز مانند اکثر شهرستان‌های استان اصفهان و کشور در وضعیت قرمز قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع شیوع ویروس کرونا و شروع پیک ششم کرونا از جمله موضوعاتی است که از مدت‌ها قبل در جلسات ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و کمیته‌های تخصصی به ویژه کمیته رصد و پایش ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

ظریفی گفت: با اقدامات ارزنده کادر درمان و آماده نگهداشتن کلیه امکانات و رصد دقیق شرایط، هنوز شاهد بحرانی شدن پیک ششم در شهرستان نطنز نشده‌ایم، لیکن مسئولین و مردم بایستی مراقبت‌ها را افزایش دهند چراکه وضعیت مناسب نیست.

وی با بیان این مطلب که شهرستان نطنز در پوشش واکسیناسیون کرونا در جایگاه نخست و در نوبت سوم واکسن در جایگاه دوم استان اصفهان قرار دارد، ابراز داشت: از آنجا که 20درصد مبتلایان به اومیکرون کودکان هستند و نظر به عدم دریافت واکسن توسط افراد زیر 12سال، از دو هفته قبل، غیر حضورق شدن مدارس ابتدایی مورد توجه قرار گرفت و در شرایط زرد و نارنجی در شهرستان نطنز اجرا شد و فعلا نیز ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان نطنز در خصوص مدارس متوسطه اول و دوم نیز گفت: براساس بند هفت مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورخه 18 بهمن ماه غیرحضوری شدن کلاس‌های درس این مقاطع براساس تعداد مبتلایان در یک کلاس و تصمیم شورای مدرسه اجرا می‌شود و از مدیران مدارس درخواست داشت که شدیدا مراقبت کنند و حضور دانش‌آموزان علامت‌دار را رصد کنند.

ظریفی به واکسیناسیون نوبت سوم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه الزام استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات غیر ضرور نیز اشاره و بیان کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نطنز ابلاغ شده است که از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک و فاقد کارت واکسن خودداری کنند.

ظریفی با بیان این موضوع که بازدید سرزده از ادارات و اماکن مختلف همچنان در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد بیان کرد: پس از بازدید در اسرع وقت نواقص در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مکتوب به مدیر دستگاه اعلام می‌شود و مدیر دستگاه نیز موظف است ظرف مدت 24ساعت به رفع نواقص اعلامی اقدام کند.

طعم شیرین خدمت در منطقه شوراب شیراز/ رفع محرومیت توسط خیران و جهادگران ادامه داردنماینده ولی‌فقیه در کردستان: ماموستا حسامی عمرِ شریف خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کردسردار حزنی در قائن: در نظام اسلامی همه‌چیز برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم فراهم است

فرماندار نطنز گفت: براساس دستورالعمل و الزامات مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، تاکید بر تعطیلی‌های گسترده نیست ولی با خاطیان برخورد شدید خواهیم داشت و باید الزامات و مراقبت‌های بهداشتی و نظارت بر رعایت آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/804/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد غریوی، مدیر کل روابط کار، جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن صدور و ابلاغ بخشنامه‌ای با موضوع تعارض منافع، از ممنوعیت ارائه مشاوره روابط کار توسط کارمندان ادارات کل اجرایی این وزارتخانه خبر داد.

وی اظهار کرد: با عنایت به ماده (۹۰) قانون مدیریت خدمات کشوری و اصول مقرر در این ماده از جمله صداقت، امانت و انصاف در انجام وظایف و همچنین با استناد به ماده (۹۱) قانون مذکور مبنی بر ممنوعیت سو استفاده از مقام اداری و دریافت حق مشاوره در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نیز با توجه به مسئولیت مقرر در ماده (۹۲) قانون موصوف در نظارت و کنترل کارمندان توسط مدیران و سرپرستان بلافصل برای حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله و نظر به وجود تعارض منافع شدید در ارائه مشاوره‌های روابط کار به شرکت‌ها و سازمان‌ها و بنگاه‌ها و به طور کلی عموم متقاضیان توسط کارمندان ادارات کل اجرایی، ارائه هر گونه مشاوره روابط کار تحت هر عنوان و دریافت حق مشاوره و یا عناوین مشابه و تشکیل گروه‌ها و تیم‌های مشاوره روابط کار به منظور ارائه مشاوره روابط کار برای کسب سود و منفعت توسط کارشناسان و کارمندان روابط کار در ادارات کل اجرایی ممنوع است.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده موارد ذکر شده، فرد متخلف برابر با قوانین و مقررات مربوطه به هیأت تخلفات اداری معرفی و در ضمن برابر با ماده (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران و سرپرستان بلافصل مسؤول نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله بوده و در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند.

مدیر کل روابط کار، جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت کار تصریح کرد: به منظور ارائه مشاوره‌های قانونی و رایگان به کارگران و کارفرمایان واحدهای مشاوره روابط کار در سطح ادارات کل اجرایی با بهره‌گیری از توان فنی و کارشناسی کارشناسان روابط کار ایجاد گردیده و کارگران و کارفرمایان می‌توانند خدمات مشاوره روابط کار را به صورت رایگان از کارشناسان این واحدها دریافت کنند.

غریوی خاطرنشان کرد: ادارات کل اجرایی وزارت کار مکلف‌اند در ابتدای هر فصل گزارش نظارتی خود را در این خصوص به این اداره کل ارسال کنند.

کد خبر 6089632

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز