Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@19:11:23 GMT

شکایت خانواده فیلمبردار زن از الک بالدوین

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۳۰۵

شکایت خانواده فیلمبردار زن از الک بالدوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هالینا هاچینز فیلمبردار زن فقید هالیوودی چندی پیش در صحنه فیلمبرداری «زنگار» با شلیک گلوله الک بالدوین کشته شد. 

بیشتر بخوانید: کشته شدن فیلمبردار با شلیک الک بالدوین

از آن زمان پیگیری‌های قضایی درباره این حادثه دردناک ادامه دارد و در تازه‌ترین رویداد خانواده هاچینز با شکایت از الک بالدوین انگشت اتهام را به سمت این بازیگر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از حادثه کشته شدن هاچینز ماجرای استفاده از اسلحه در صحنه فیلمبرداری و استانداردهای ایمنی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. 

بالدوین تهیه‌کننده و بازیگر «زنگار» و کسی که در زمان حادثه اسلحه را در دست داشته است. او درباره این ماجرا گفته است: «نمی‌توانم بگویم چه کسی در این ماجرا مقصر است، اما من نیستم.»

هر چند که خانواده هاچینز چنین نظری ندارند و با شکایت از بالدوین و دیگر تهیه‌کنندگان فیلم ‌آن‌ها را به سهل‌انگاری و رعایت نکردن استانداردهای ایمنی برای کاستن از هزینه‌ها متهم کرده‌اند. 

تیم حقوقی بالدوین و تهیه‌کنندگان فیلم این اتهامات را رد کرده‌اند و اعتقاد دارند که این رویداد باید در دسته حوادث محل کار طبقه‌بندی شود. 

منبع: گاردین 

۵۸۵۸

کد خبر 1603647

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران سینمای جهان هالیوود الک بالدوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)