Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه صرفا باید حقوق کارکنان و کارگران متاهل را افزایش داد، گفت: چنین نگاهی را نسبت به افراد مجرد قبول نداریم؛ به هر شکل شخص مجرد هم حق حیات و حق زندگی دارد؛ اگرچه چنین نقطه نظری را که گفته شده مطالعه نکرده ام و صرفا پاسخگوی سوال این مصاحبه می‌باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا درباره پیشنهاد دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مبنی بر اینکه در بودجه کشور و برنامه ۵ ساله، افزایش حقوق کارمندان و کارگران فقط برای متاهلین و به نسبت تعداد فرزندان افزایش یابد گفت: ما باید میان قانون و اظهارنظرهایی که انجام می شود تفاوت قائل شویم، اما آنچه ملاک قرار می گیرد قانون است؛ نه اظهار نظر افراد، این هم طبیعی که در این بین افراد اظهارنظرهای خود را مطرح می کنند.

وی افزود: به هرشکل نمی توان در این موارد و در تصمیم گیری ها قائده افراط و تفریط را در پیش بگیریم، در واقع باید متناسب با شرایط به صورت معقول و منطقی تصمیم گیری کرد، همچنین باید توجه کنیم هر موضوعی که به این صورت در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می‌شود اگر قرار است تعمیم پیدا کند باید صرفا از مسیر تقنینی مجلس عبور کند.

شخص مجرد هم حق حیات و حق زندگی دارد
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: چنین نگاهی را نسبت به افراد مجرد قبول نداریم؛ به هر شکل شخص مجرد هم حق حیات و حق زندگی دارد، ما نمی‌توانیم چنین تصمیمی را برای این شخص اتخاذ کنیم، برای تسهیل امر ازدواج و ترغیب به فرزندآوری باید دامنه مشوق ها را تقویت کنیم نه اینکه صرفا یک مسیر را قطع کنیم چرا که این رویکرد نتیجه نخواهد داد، به هر شکل شخص مجرد هم نیازمند امکانات معیشتی بوده و باید به آینده خود فکر کند و برای آن برنامه ریزی کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا بیان کرد: اگرچه چنین نقطه نظری را که گفته شده صرفا حقوق کارمندان و کارگران متاهل افزایش پیدا کند را مطالعه نکرده ام و صرفا پاسخگوی سوال این مصاحبه می‌باشم و اگر مقاله و یک سخنرانی خاصی در این باره مطرح شده است، باید قبل و بعد آن را هم مشاهده کنیم تا به صورت قطعی نسبت به آن اظهار نظر داشته باشیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ايران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اعضای تیم ملی ووشو از جمله شهربانو و الهه منصوریان به روی سن آمدند تا هدایای خود را از کیومرث هاشمی وزیر ورزش دریافت کنند، اما شهربانو در حین عکس گرفتن صحنه را ترک کرد و این شائبه به وجود آمد که او به علت ناراحتی به حالت قهر از مراسم خارج شده است، اما امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نظر دیگری در این باره دارد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره علت ترک صحنه از سوی شهربانو منصوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: "من با او صحبت کردم و توضیح داد و به هیچ عنوان قهر نکرده بود. شهربانو منصوریان امروز صبح به همراه تیم ملی ووشو به تهران رسیدند و سفر طولانی داشتند و خسته بودند. با توجه به اینکه زمانی برای حضور تیم‌ها بر روی سن وجود داشت و پسر شهربانو منصوریان هم پایین سن منتظر دیدن مادرش بود سریع‌تر پایین آمد. در حقیقت سوءبرداشتی از این موضوع صورت گرفته است و حواسش نبود که چکار می‌کند. ضمن اینکه شهربانو هم خوشحال هست و از رئیس جمهور و وزیر ورزش تشکر کرد که ان‌شاءالله در دیدار‌های بعدی این توفیق حاصل خواهد شد."

صدیقی درباره اینکه شاید جایزه مدال‌آوران کم بوده است که شهربانو صحنه را ترک کرده است، گفت: "نه، جایزه مدال‌آوران را همین امروز به حسابشان ریختند. من نمی‌دانم چقدر برای ورزشکاران ریختند، چون مدال‌های مختلفی داشتند و رقم‌هایشان با یکدیگر فرق می‌کند."

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا