Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:23:06 GMT

عالیجناب پولدارک

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۵۰۲

عالیجناب پولدارک

عالیجناب پولدارک، عنوانی است برای آن هایی که پولدار هستند و پولداری آن ها، یک جورهایی مانع نفس کشیدن دیگران است. - اخبار اقتصادی -

خبرگزاری تسنیم، عالیجناب پولدارک، عنوانی است برای آن هایی که به طور نفس گیری، پولدار هستند. البته منظورم این است که پولداری آن ها، یک جورهایی مانع نفس کشیدن دیگران است.
آن ها، روش زندگی مخصوص خودشان را دارند، تاکتیک ها و تکنیک های ویژه ای دارند به طوری که از هر نوع ابزار، شگرد و ترفندی برای عبور از مشکلات و رسیدن به هدفشان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها شکارچی های قهاری هستند که منتظر اولین اشتباه طرف مقابل اند. شفاهی قول می دهند و مکتوب قول می گیرند. نقاط قوت افراد را با رندی تبدیل به نقطه ضعفشان می کنند و از آن برای امتیاز گیری استفاده می کنند و ده ها ترفند دیگر دارند که باید با دقت نظر، رمزگشایی شود.
من معتقدم که مرور آداب و مدل های فکری و ترفندهای زیرکانه عالیجناب پولدارک ها برای همه جوانان امروز مفید و ضروری است و فکر می کنم حداقل به دو دلیل اساسی، همه باید با آن ها آشنا شوند.

آداب چندش آور عالیجناب پولدارک
دلیل اول این است که جوانان برای شروع یا ادامه فعالیت اقتصادی، مجبوراند مرتب ریسک کنند و دائم خودشان را در معرض خطرهایی قرار دهند. بنابراین بهتر است بدانند که کجاها در معرض عالیجناب پولدارک ها قرار می گیرند و ممکن است گرفتار دام های وی شوند. کجاها لازم است با رمزگشایی از آداب پولدارک ها، بر توانمندی های دفاعی خودشان در مقابل کسانی که قصد فریبشان را دارند، بیافزایند و با واکنش مناسب، کمتر اجازه دهند حقوقشان لگدمال شود.
ضمن اینکه باید بدانند کجاها ممکن است تعفن پول پرستی را متوجه نشوند و مانند عالیجناب پولدارک فکر کنند و خودشان تبدیل به یک عالیجناب پولدارک کوچکتر شوند.
علاوه بر این، ممکن است در برخورد با عالیجناب پولدارک ها، دلسرد و ناامید و فرسوده شوند و به همین جهت ضرورت دارد که مراقب احوالاتشان باشند و در مسیر کارآفرینی، نشاط و سرزندگی و پویایی خودشان را ازدست ندهند.
روایت کردن از کلیدواژه ها و آداب عالیجناب پولدارک، نه استدلالی بلکه اغلب چندش‌آور، تلخ و گزنده‌ است و واقعا متاسفم از اینکه بسیاری از این نکات و آموزه ها را باید با لحنی تحقیرآمیز، خشم آور و گاهی زهردار تشریح کنیم. به هرحال هک کردن نظام فکری چنین افرادی و نزدیک شدن به سبکِ اندیشه و شیوه پول دار شدن و پولدار ماندن آنها، چاره ای جز این باقی نمی‌گذاشت.
من این کلیدواژه ها را آداب چندش‌آور عالیجناب پولدارک نامیده ام تا شاید این عنوان بتواند روایت گر کوچکی این افراد و تناقضِ دردناک و فریبِ آزاردهنده شان باشد.

هوشمندی های عالیجناب پولدارک
اما یک دلیل دومی هم در کار است که باید با آداب عالیجناب پولدارک آشنا شویم و آن، این است که نگاه صفر و یکی به آدم‌ها و تقسیم بندی آنها به خوبِ مطلق و بدِ مطلق، ما را از دیدن توانمندی های آنها محروم می‌کند.
به هرحال شکی وجود ندارد که عالیجناب پولدارک در کنار آداب چندش‌آورش که باید نسبت به آن ها آگاه بود و دوری جست، یک سری توانمندی ها، مهارت ها، تکنیک ها و تاکتیک هایی هم دارد که موفق به اداره مجموعه های بزرگ اقتصادی و پول سازی های خارق العاده و افسانه ای می شود و حیف است که این فنون و روش ها در سایه آداب چندش‌آورش، مورد توجه و استفاده قرار نگیرد.
پول درآوردن، شیرین و دلنشین است، شادی بخش و امید‌آفرین است. خصوصا زمانی که کارها کمی مرتب و منظم شده و مسیر پول درآوردن، هموار شده باشد. افراد در این شرایط احساس بهتری نسبت به خود، اطرافیان و زندگی‌شان خواهند داشت. همین که اقساطِ عقب افتاده ای ندارند و برای ماه‌های آینده امکان برنامه‌ریزی دارند، کافی است که نگرانی‌ها بابت روزهای اضطراری کاهش پیدا کند و روی خوش زندگی خودنمایی کند و همه این ها منوط به وجود یک سری آداب و هوشمندی ها است که افراد باید در خود ایجاد کنند و رفتار شناسی عالیجناب پولدارک در این رابطه می تواند کمک کننده باشد.
بنابراین از این منظر، هر جوانی که قصد کارآفرینی و خلق ثروت دارد و عاشق آن است که شرایط بهتری برای زندگی خود، خانواده و جامعه ایجاد کند، باید با این روی سکه یعنی توانمندی های عالیجناب پولدارک هم آشنا شود و از شگردها و فنون عالیجناب پولدارک درس بگیرد.
هدفگذاری درست و مطابق واقع، مدیریت زمان، مدیریت سرمایه، مدیریت احساس، مدیریت ریسک، مدیریت خواسته های کوتاه مدت و ده ها کلیدواژه دیگر، در این بخش می گنجد که باید برای موفقیت در کارآفرینی به آن توجه شود.

گفتنی است عالیجناب پولدارک، عنوان کتابی است به قلم سعید اویس که اخیرا با همین مضمون و به منظور رمزگشایی از شیوه های مواجهه با عالیجناب پولدارک ها منتشر شده و نویسنده در آن تلاش می کند جوانانی که اخیرا وارد عرصه فعالیت اقتصادی و کارآفرینی شده اند را با پیچ و خم ها و چالش های تند پیش رو آشنا کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانمندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد

ویژه برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری و همکاری باشگاه مخاطبان همسفر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.برنامه «هلال» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با حضور مهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز بود و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به تصویر می‌کشید.

۳۰ مهمان از کشور‌های مختلف، قصه خود را از زندگی شخصی، فرهنگ و آداب و رسوم در برنامه «هلال» روایت می‌کنند. اوقات جذاب برنامه وقتی به ثمر می‌نشیند که محمد دلاوری به عنوان میزبان به روایت مهمانان واکنش نشان می‌دهد. او با تسلطی که بر بخش عظیمی از فرهنگ غنی ملت مسلمان ایران زمین دارد، با روایت‌های آشنا، هم‌ذات پنداری می‌کند و در واکنش به آداب و رسوم شنیده نشده، به بیان آداب و رسوم مشابه در ایران اسلامی می‌پردازد.

پخش مجدد برنامه «هلال» با تهیه‌کنندگی مجید ظریف و اجرای محمد دلاوری به علت بازخورد بالای مخاطبان از شنبه تا پنجشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۲:۴۵ پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تمسخر ملكه اليزابت و آداب سلطنتی توسط مگان مارکل
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد