Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:52:23 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ بهمن‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۶۸۸

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از سم‌پاشی شبانه درختان نارون رفسنجان تا رونمایی از المان "مادر میهن" در گرگان و درآمد شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اختصاص بیش از پنج هزار تن قیر به محلات هدف بازآفرینی

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار و ۵٠۵ تن قیر برای بهسازی معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۱ شهر استان تخصیص یافت.

لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده میان شهرداری‌ها

شهردار بروجرد گفت: عدالت در توزیع درآمد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌های کشور باید رعایت شود تا همه شهرها بتوانند از این منابع پایدار به میزان لازم برای توسعه شهری برخوردار شوند.

آغاز سمپاشی شبانه درختان نارون در رفسنجان

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان طرح سمپاشی و مقابله با آفات درختان نارون در سطح شهر به‌صورت شبانه از امروز آغاز کرد.

احداث بوستان محلی بالو

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از آغاز مراحل احداث بوستان بالو در خیابان مولوی واقع در منطقه یک شهرداری خبر داد.

رونمایی از المان «مادر میهن» در گرگان

سازه «مادر میهن» به یاد ۳۶ بانوی شهیده استان گلستان در میدان هزار پیچ گرگان رونمایی می‌شود.

درآمد ۶۷۸ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی

محمود صفری، شهردار اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به شورای شهر با بیان اینکه درآمد شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی و توافقات ۶۷۸ میلیارد تومان است، گفت: شهرداری در حال حاضر بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در دست اجرا دارد که بخش زیادی از آنها در مرحله تعیین تکلیف است.

گام بلند شهرداری سبزوار در مسیر شفاف‌سازی

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار با تاکید بر شفاف‌سازی و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم از طریق سامانه جدید شهرداری برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد و کاهش ترافیک شهری، گفت: در این سامانه مشخصات املاک و مستغلات، مشخصات منابع انسانی شهرداری، مشخصات قراردادها، پیمانکاران، مبالغ پرداختی و بسیاری از خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین

شهاب ثابت‌راسخ، شهردار چرمهین گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری چرمهین ۳۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از این میزان ۶۳ درصد بودجه عمرانی و سهم اعتبارات ۳۷ درصد است.

احداث پردیس سینمایی، اولویت مهم شهرداری اسدآباد

شاهین کلانتری بنگر، شهردار اسدآباد گفت: ساخت و احداث پردیس سینمایی اسدآباد یکی از اولویت‌های کاری شهرداری بوده و با جدیت پیگیر آن هستیم.

کد خبر 556028

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری ها شهرداری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر ساماندهي شهري شفاف سازی شفافیت پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳