Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قم با بیان اینکه مردم در امر عفاف و حجاب می توانند بهترین ناظر باشند، گفت: نباید ذوق مردم را در امر به معروف و نهی از منکر بسوزانیم و به آنها بگوییم به شما مربوط نیست زیرا مردم بهترین ناظر هستند به شرطی که برخی با تبلیغات و عملکرد خود کار مردم و مسئولان را خنثی نکنند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد عفاف و حجاب کشور که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با تبریک میلاد امیرالمؤمنین(ع) اظهار کرد: این یک قاعده و ضابطه قرآنی است که اگر بخواهیم تغییری در جامعه ایجاد شود بنا نیست خدا تغییر را ایجاد کند بلکه خود مردم باید بخواهند و علاوه بر اراده عمل هم پشتوانه اش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نیروهایی که به تغییر باور ندارند نمی توان تغییر ایجاد کرد

وی افزود: نسبت به بدنه دولت هم کار اول توضیح و توجیه است و باید اهداف و مأموریت ها را به آنها تفهیم کرد زیرا بسیاری از افراد که در ادارات کار می کنند تابع هستند و نگاه می کنند که مدیر یا رئیس چه می گوید و از آنها چه می خواهد و به همان عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به این که با اکثریت نیروها با زبان توضیح و توجیه می شود کار کرد، گفت: ما دو رسالت داریم که یکی کار خوب کردن است و دیگری احیای نیروها است تا خوب و در جهت مثبت کار کنند.

وی ادامه داد: فقط تعداد کمی از افراد هستند که شرارت دارند و نمی خواهند که اطاعت کنند که با این افراد باید مثل خود آنها برخورد کنیم و نمی‌شود که با همه انعطاف و ترحم داشته باشیم.

سعیدی با اشاره به این فرمان رهبر معظم انقلاب که کالای قاچاق را باید نابود کرد و از بین برد، افزود: برخی افراد در برابر فرمان مقام معظم رهبری دلسوزی از خود نشان می دهند.

وی فضای مجازی را یک فضای بی در و دروازه دانست که خیلی از کشورها موانعی برای آن ایجاد می کنند تا هر چیزی در این فضا منتشر نشود، افزود: در صدر اسلام هم یکی از عللی که تبلیغات و فرمایشات پیامبر(ص) را خنثی می کرد کارهایی بود که ابولهب انجام می داد که از نزدیکان پیامبر بود و بر علیه ایشان تبلیغات و شلوغ کاری می کرد تا پیامبر(ص) نتوانند حرف بزنند و مردم حرف پیامبر(ص) را گوش ندهند.

سعیدی با بیان اینکه مردم در امر عفاف و حجاب می توانند بهترین ناظر باشند، گفت: نباید ذوق مردم را در امر به معروف و نهی از منکر بسوزانیم و به آنها بگوییم به شما مربوط نیست زیرا مردم بهترین ناظر هستند به شرطی که برخی با تبلیغات و عملکرد خود کار مردم و مسئولان را خنثی نکنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه تبلیغات ما در جامعه نباید با حرف آمران به معروف و ناهیان از منکر تضاد داشته باشد، افزود: از کارهای هیجانی هم باید پرهیز کنیم و این طور نباشد که در یک خیابان و یک شهر قوانین را اجرا کنیم و بقیه شهر و کشور را رها کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهترین ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حامد مبینی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت بنیاد ملی نوجوانان و مجموعه مدارس صدرای کشور اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از تأسیس مجموعه مدارس صدرا می‌گذرد که البته در گام اول فقط در مقطع متوسطه دوم و بعدها مدارس متوسطه اول و ابتدایی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌های خود می‌داند، افزود: سازمان تبلیغات کمک به نهادها در ترویج جهاد تبیین را وظیفه ذاتی خود می‌داند از این رو برنامه بنیاد ملی نوجوانان در راستای جهاد تبیین است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با تشریح برنامه‌های جهاد تبیین سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای سند تحول در مدارس به عنوان الگوی اجرایی جهاد تبیین بین دانش آموزان و جهاد تبیین در بین فرهنگیان در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مبینی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدارس صدرا سعی شده تا راهبردهای عملیاتی سند تحول در مدارس اجرایی شود، تصریح کرد: توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی به عنوان محور مهم فعالیت‌های سازمان تبلیغات منجر به این شد که در ۳۰ استان ۱۹۶ مدرسه مشغول به فعالیت باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی نوجوانان گفت: برنامه‌های نوجوانان در قالب دختران حاج قاسم و نوآوین ویژه پسران و همچنین مرکز مربی راه نوین در دستور کار سازمان تبلیغات است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با اشاره به اجرای اردوی مطالعات مجازی پله پله، همراه با نظارت مدیر مدرسه و همچنین رشد، توانمندسازی و مشارکت مدیران معلمان مدارس صدرا افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان تبلیغات است.

مبینی از اجرای طرح کانون مدارس در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ٢٠٠ معاون پرورش در دوره ضمن خدمت شرکت کرده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تربیتی آموزش دیدند.

وی افزود: مخاطبین مجموعه فعالیت‌ها، معاونین پرورشی مدیران مدارس و طلاب طرح امین هستند، که با فعالیت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اثرات قابل توجهی متوجه فضای آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 6088826

دیگر خبرها

  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است