Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:36:43 GMT

نیروهای مسلح، زینت دین هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۸۰۸

نیروهای مسلح، زینت دین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه وجود نیروی مسلح قوی و مقتدر، در زمین، هوا و دریا حرف برای گفتن داریم و دژ محکم و استواری برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۴۰۰ سال قبل حضرت علی (ع) این نوید را داد که نیروهای مسلح دژهای مستحکم مردم و رعیت هستند، افزود: اگر امروز آمریکا و ایادی آن قدرت عرض اندام مقابل جمهوری اسلامی را ندارند و به خاطر وجود نیروهای مسلح قوی و مقتدر است که هر زمانی رهبر معظم انقلاب اشاره کنند برای دفاع از میهن حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: داعش برای چه منظور برنامه ریزی شد بلکه برای ایران بود و سخن رهبر کبیر انقلاب که فرمودند اگر به موقع و به هنگام عمل نکنیم داعش در کرمانشاه و همدان با ما درگیر خواهد شد داعش آمد در چندین کشور حکومت راه بیندازد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح موجب امنیت راه‌ها شدند و امروز احکام اسلامی در کشور و امت اسلامی منطقه جاری شده است، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما امنیت راه‌ها را برقرار کرد، خداوند عزت را برای مردم ما ایجاد کرد و امنیت برقرار شد و حال، در کشور ما تمام کارها در سایه امنیت پیش می‌رود.

وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز کسی نتوانست به آمریکایی‌ها کوچک‌ترین گلوله‌ای شلیک کند، اما زمانی‌که سردار شهید سلیمانی به دست شقی‌ترین شخص به شهادت رسید، ما موشک بر سر آمریکا می‌زدیم بدون آنکه حتی یک صدایی از آنها بلند شود، این به برکت نیروهای مسلح است.

سردار مجیدی گفت: ما امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن امام راحل و رهبری فرزانه از دور تمام توطئه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و نباید غافل شویم و مسیر دیگری را برویم.

وی با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم از مسیری که امام راحل و رهبری برای ما تعیین کرده‌اند خارج شویم چراکه آمریکا در رأس فتنه‌ها است، افزود: مشکلات اقتصادی امروز را ناشی از سکوت و توجه به غرب طی هشت سال گذشته است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: با حضور و آگاهی مردم فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که در خط امام راحل و رهبری است و باید با کمک به دولت سیزدهم از این مشکلات با موفقیت عبور کنیم.

وی به نماز خواندن رئیس جمهور در کاخ کرملین اشاره کرد و گفت: با این کار پرتویی از اسلام را در جهان ایجاد کرده‌ایم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در هند به عکس حاج قاسم بی احترامی شد، مردم هندوستان پای کار آمدند و پلیس هندوستان عکس حاج قاسم و رهبر انقلاب اسلامی را بین مردم برد و به اشتباه خود اقرار کرد و این نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

باید همواره پشت ولایت فقیه باشیم و در این مسیر محکم حرکت کنیم

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه مسیر ما باید این باشد که همواره پشت ولایت فقیه باشیم و در این مسیر محکم حرکت کنیم، گفت: رهبر انقلاب اسلامی برای بسیج یک سند ۱۰ ساله تدوین کرده که باید با توجه به این سند برنامه‌ها را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه محورترین محور این سند ۱۰ ساله خودسازی، جامعه‌سازی، دولت‌سازی و زمینه‌سازی برای ظهور و تمدن سازی است، اظهار کرد: کمک به دولت سیزدهم از واجبات است و با تمام ظرفیت و توان باید به دولت کمک کنیم و مشکلات را با هم حل کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه حل مشکل مسکن، اقتصاد، کشاورزی و نهاده‌های دامی را از جمله وظایف مهم سپاه در کمک به دولت است، متذکر شد: مأموریت بزرگ ما زمینه‌سازی برای ظهور و ایجاد تمدن جهان اسلام است که امروز زمینه‌های این تمدن در کشور، منطقه و جهان اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: جوان آمریکایی عکس حاج قاسم روی لباس خود دارد به لطف خداوند انقلاب اسلامی تکثیر شده است اما دشمن در حال تفرقه افکنی و وسوسه است و این مأموریت با کمک تمام مردم و مسئولان قابل حرکت است.

سردار مجیدی با بیان اینکه جلوه‌های زیبایی از همراهی و پشتیبانی مردم به ویژه سپاه و بسیج در زمان مقابله با ویروس کرونا کمک‌های مومنانه و حضور در عرصه انتخابات نام برد و گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را که این عرصه را برای ما فراهم کردند از یاد نبریم، نیروهای مسلح زینت دین هستند وبا وجود نیروهای مسلح تحت رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب قوام گرفت.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سه ساله «سید جواد حسینی» در مدت حضور در شهرستان ملایر، «علی اصغر فارسی» به عنوان فرمانده سپاه ملایر معرفی شد.

کد خبر 5426490

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین همدان ملایر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل آیین اعتکاف بارش برف امیکرون لیگ برتر فوتبال ایران همدان واکسن کرونا گرگان عکس استانها فرمانده سپاه انصار الحسین امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی نیروهای مسلح استان همدان سردار مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق

سرلشکر حسین سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است