Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@14:28:38 GMT

محدودیتی دیگر برای دسترسی به برنامه‌های تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۸۳۷

 مدتی است عناوین و ساعت پخش برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی که در قالب جدول پخش ـ کنداکتور ـ در سایت هر شبکه اطلاع‌رسانی می‌شد، از سایت تمامی شبکه‌ها حذف و از دسترس خارج شده است.  

به گزارش ایسنا، تاکنون درباره علت حذف جدول پخش برنامه‌ها در سایت‌های شبکه‌های سیما، خبری رسمی از سوی سازمان صداوسیما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرشیو ساعتی تلوبیون هم که دربرگیرنده محتوای پخش‌شده برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف سیما بود، چند هفته است که در دسترس کاربران نیست.

پیش از این در روز ۱۲ بهمن، سایت تلوبیون که پخش برنامه‌های صداوسیما را در دستور کار دارد، مورد حمله سایبری قرار گرفته بود و اکنون این تلویزیون تعاملی، دسترسی به آرشیوش را برای کاربران محدود کرده است.

در پی اختلال ایجادشده در دسترسی به آرشیو ساعتی تلوبیون، روابط عمومی این تلویزیون تعاملی اعلام کرده بود که سرویس‌های آرشیوش، به‌ عنوان مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های تلویزیون، بعد از ۱۰ سال بازطراحی شده و در حال به‌روزرسانی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟

به گزارش زی‌سان به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده‌ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات