Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مدیرعامل بانک سپه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای استفاده کارکنان نیروهای مسلح از ظرفیت اجرای ماده 25 قانون جهش تولید مسکن مصوبه سوم شهریورماه سال جاری مجلس شورای اسلامی و بودجه سال 1400، قرارداد مشترک بین بانک سپه و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح به امضا رسید.

ابراهیمی ادامه داد: به استناد تفاهم به عمل آمده با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بانک سپه به عنوان بانک عامل پروژه های مسکن پرسنل نیروهای مسلح، تأمین مالی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به دلیل تعامل پایدار بین مجموعه بانک و نیروهای مسلح زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر به این گروه مهیا شده است.

ابراهیمی با تأکید بر ضرورت ادامه روند خدمت رسانی به نیروهای مسلح اظهار داشت: بانک سپه در کنار انجام مأموریت هایی نظیر حمایت از تولید و اشتغالزایی، برنامه‌های منجسم و هدفمندی برای کمک به رفع نیازهای اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای مسلح دارد.

ابراهیمی افزود: تأمین مالی پروژه‌های مسکن نیروهای مسلح، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرسنل و خانواده این نیروها و همچنین اعطای تسهیلات معیشتی و ضروری از طرح های ویژه بانک سپه برای شاغلان و بازنشستگان در نیروهای مسلح است.  

مدیر عامل بانک سپه گفت: با افزایش تعامل بین بانک سپه و مجموعه نیروهای مسلح امکان خدمت‌رسانی به بخش قابل توجهی از زنجیره تامین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن نظامیان 120 هزار واحد مسکن نیروهای مسلح بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

کد خبر 848735 برچسب‌ها کارگران بانک رفاه

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود