Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ در بیست‌و هفتم بهمن‌ماه دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه سرنوشت‌ساز در محل فدراسیون با حضور اعضای هیات رییسه خبر داد

دادگاه CAS و حکم سرنوشت؛ استقلال به آسیا بر «نِ» می‌گردد

اگرچه باشگاه استقلال با شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه عالی ورزش(کاس/CAS) به دنبال بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا است اما به نظر می‌رسد رای نهایی این مرجع، حکم ای‌اف‌سی‌ را تایید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ستارگان بایرن مونیخ تهدید به مرگ شدند

چند بازیکن مطرح تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان تهدید به مرگ شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کارت بازی صادر شد/ رونمایی از «رضائیان» در دیدار مقابل آلومینیوم

سازمان لیگ فوتبال ایران کارت بازی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس را صادر کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خواسته عجیب آقای خاص در رُم؛ «رونالدو» را می‌خواهم

«ژوزه مورینیو» سرمربی تیم آاس رم در صورت جدایی «کریستیانو رونالدو» از منچستریونایتد، خواهان جذب این بازیکن است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بنیادی‌فر و حیدری داوران سرخآبی‌ها در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شد و «موعود بنیادی‌فر» و «پیام حیدری» داوران دیدار سرخآبی‌های پایتخت خواهند بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کامرانی‌فر: دستور جلسه برای اعضای هیات رییسه ارسال شده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه سرنوشت‌ساز در محل فدراسیون با حضور اعضای هیات رییسه خبر داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها دادگاه عالی ورزش لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا بایرن مونیخ موعود بنیادی فر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگاه عالی ورزش لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا دادگاه عالی ورزش لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا بایرن مونیخ موعود بنیادی فر ادامه خبر را اینجا بخوانید فدراسیون فوتبال بایرن مونیخ هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخداد‌های اخیر را ارائه کند.

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان