Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن ۱۵ رجب المرجب و به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س)، ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی پیش‌بینی شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام جزئیات این مراسم‌ها گفت: ویژه برنامه شب رحلت حضرت عقیله النساء حضرت زینب(س) امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد افزود: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخن خواهد پرداخت و در ادامه زیارت جامعه کبیر با نوای مهدی سماواتی قرائت می‌شود و محمدرضا آتشبار به مرثیه‌سرایی می‌پردازد. 

برگزاری مراسم دعای ام‌داوود 

وی ادامه داد: فردا ۲۸ بهمن ماه نیز همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب(س)، مراسم پر فیض دعای ام داوود از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در رواق امام خمینی(ره) با ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و سپس حاج مهدی سماواتی این دعای پرفیض را قرائت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد ابراز کرد: ویژه برنامه سوگواری شام رحلت حضرت زینب کبری(س) نیز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله توسط ابراهیم احمدی آغاز می‌شود و زائران پس از بهره‌مندی از سخنان حجت الاسلام شهاب مرادی از فیض دعای کمیل با نوای علی ملائکه در رواق امام خمینی(ره) بهره‌مند خواهند شد؛ همچنین دعای کمیل مجددا ساعت ۲۱ توسط سید ناصر کهربایی قرائت می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: مراسم پرفیض دعای ندبه جمعه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه صبح با قرائت زیارت امین الله در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود؛ ترتیل‌خوانی سوره یاسین، سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد نظافت و قرائت دعای ندبه توسط حاج مهدی سماواتی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حضرت زینب س حرم مطهر رضوی رواق امام خمینی ره رحلت حضرت زینب حجت الاسلام ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)