Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ـ واتس آپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام رسان در سطح جهان است. پلتفرم متعلق به متا به‌روزرسانی‌هایی را با ویژگی‌های جدید و رفع اشکال به طور منظم برای برنامه خود ارائه می‌کند. اگرچه این برنامه به روشی کاملاً مشابه روی کاربران iOS، اندروید و ویندوز کار می‌کند؛ اما چند ویژگی وجود دارد که فقط برای کاربران آیفون اپل در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نمی‌توان گفت که این ویژگی‌ها فقط برای iOS باقی خواهند ماند.

یکی از این ویژگی‌ها که فقط برای کاربران آیفون اپل در دسترس است، امکان فوروارد چند پیام به طور همزمان است. کاربران iOS می‌توانند چندین پیام را در یک چت گروهی یا فردی انتخاب کرده و آن را با چندین مخاطب ارسال کنند. برای اینکه بدانید چگونه چندین پیام را به طور همزمان در واتس آپ فوروارد کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید.

۱. واتس آپ را در تلفن هوشمند iOS خود باز کنید.

۲. به یک چت گروهی یا فردی بروید که می‌خواهید چندین پیام را از آن فوروارد کنید.

۳. روی پیامی که می‌خواهید فوروارد شود، به مدت طولانی فشار دهید. همچنین می‌توانید پیامی را با یک فایل رسانه‌ای انتخاب کنید.

۴. از منو، روی گزینه Forward ضربه بزنید.

۵. اکنون می‌توانید چک باکس‌ها را قبل از هر پیام در بخش چت مشاهده کنید. پیام‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.

۶. پس از انتخاب، روی نماد اشتراک گذاری در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.

۷. کاربرانی را که می‌خواهید پیام را برای آن‌ها فوروارد کنید انتخاب کنید.

۸. پس از اتمام، روی Forward در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

منبع:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتس اپ تلفن همراه چندین پیام واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از بازداشت شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر اظهار کرد: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضائی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751455

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • کیش دستوری به پیامک بانکی