Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری کیودو، منابع حاضر در محل روز چهارشنبه گفتند وزرای خارجه گروه هفت کشور صنعتی موسوم به جی-۷ قصد دارند این هفته در آلمان نشستی اضطراری برگزار کنند تا درباره بحران اوکراین در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده از حمله روسیه گفتگو کنند.

به گفته این منابع، مذاکرات در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، یک مجمع سه روزه چندجانبه در مورد سیاست های امنیتی بین المللی که قرار است از جمعه آغاز شود، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا به گزارش کیودو، ژاپن در حال بررسی فرستادن یوشیماسا هایاشی وزیر امور خارجه اش به نشست G-۷ است که در آن انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ایالات متحده نیز حضور دارند.

اوایل این هفته، وزرای دارایی گروه هفت به روسیه درباره تحریم‌های اقتصادی هشدار دادند که در صورت تهاجم به اوکراین، عواقب «بسیار عظیم و فوری» تحمل خواهد کرد.

تنش های اخیر در حالی تشدید شد که روسیه حدود ۱۵۰ هزار نیرو در نزدیکی اوکراین متمرکز کرده بود. این افزایش حضور نظامی به دنبال تلاش های ناتو برای الحاق اوکراین به ناتو روی داد. اما مسکو همواره این موضوع را رد کرده است که قصد دارد به اوکراین حمله کند. روابط بین مسکو و کی یف از سال ۲۰۱۴ تیره شده و این تنش تحت تاثیر فضاسازی‌های تبلیغاتی آمریکا و متحدانش شدت هم گرفته است.

ارتش روسیه در اقدامی که می‌تواند منجر به تنش‌زدایی شود، روز سه‌شنبه اعلام کرد که برخی از نیروها پس از مانورهای نزدیک مرز اوکراین به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.

برچسب‌ها روسیه ژاپن آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ژاپن آلمان روسیه ژاپن آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم