Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:40:11 GMT

نباید در خصوص موضوع همسان‌سازی حقوق پرسنل شعار دهیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۰۷۹

نباید در خصوص موضوع همسان‌سازی حقوق پرسنل شعار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی نوای‌باغبان  امروز چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: مرمت و احیای عمارت ساعت امسال قرار است با ۵ میلیارد مستحکم‌سازی شود، پیشنهاد اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار در این راستا برای سال آتی افزایش بودجه بوده تا جهت استحکام بنا اقداماتی مطلوبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ سخنان خود در خصوص همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری تبریز بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم برای همسان‌سازی حقوق پرسنل بودجه‌ای پیش‌بینی کنیم بهتر است از هم اکنون برای سال آتی چاره‌اندیشی کنیم.

نوای‌باغبان با بیان اینکه نباید در خصوص موضوع همسان‌سازی حقوق پرسنل شعار دهیم، ادامه داد: بهتر است در خصوص طرحی که از سوی شورای شهر در این راستا ارائه شده عددی تعریف شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری را ملزم به ارائه لایحه‌ای در رابطه با نیروی انسانی و همسان‌سازی حقوق خواهیم کرد تا پیش‌بینی بودجه بر عهده آنها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اخذ وام برای اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از ضروریات بوده که باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این راستا استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود نیز مطرح کرد: اگر می‌خواهیم برای آسفالت اساسی در بودجه سال آتی رقمی افزایش دهیم بهتر است ۲۰ درصد به رقم پیشنهادی اضافه کنیم.

احد صادقی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه بیان کرد: متاسفانه موضوع همسان‌سازی حقوق پرسنل در شهرداری شفاف نیست و به همین دلیل ما جلسات بسیاری به‌منظور تعیین تکلیف این مهم برگزار می‌کنیم.

پرویز هادی، دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: برای هزینه‌های جاری و عمرانی حوزه ورزش بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم و هزینه را به‌صورت دقیق برآورد کرده‌ایم.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حوزه ورزش در سال آتی نیازمند ۴۰ میلیارد بودجه است تا اقدامات درخور شانی در این راستا انجام گیرد.

در جلسه فوق‌العاده کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز موضوعات مربوط به مرمت و احیای عمارت ساعت، همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری، تعیین تکلیف قرارداد مربیان، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و بودجه و برنامه‌های ورزشی به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری عمارت ساعت شورای اسلامی شهر تبریز فضای کسب و کار پرویز هادی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز همسان سازی حقوق پرسنل سال آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است