Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حجتی گفت: حضرت زینب(س) را ستون خیمه پایداری معرفی کرد و گفت: حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا بار سنگین پرچم ولایت را بر دوش گرفت و آثار این حرکت عظیم امروز نیز ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، حضرت زینب(س) را ستون خیمه پایداری معرفی کرد و اظهار داشت: حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا بار سنگین پرچم ولایت را بر دوش گرفت و آثار این حرکت عظیم امروز نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا نشان داد که در برابر حوادث به درستی مدیریت داشت و به کاروانیان روحیه می داد.

وی تبیین زندگی حضرت زینب(س) را برای جوانان امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امروزه باید به جوانان آموخت تا همچون حضرت زینب(س) زندگی‌شان را بر پایه عقلانیت استوار کنند تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند.

حجت الاسلام حجتی بیان داشت: این بانوی بزرگوار اسلام، با شجاعت و صلابت توانست اهداف قیام عاشورا را تبلیغ و تبیین کند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی ادامه داد: در این شرایط‌، حرکت در مسیر صبر و استقامت حضرت زینب(س) بدون شک نجات بخش امت اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام حجتی گفت: فصاحت، بلاغت و بصیرت در امور سیاسی از دیگر خصیصه های مهم حضرت زینب(س) بود که امروز فارغ از جنسیت لازم است آنها را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس

مسؤل آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از ۵ ساعت جستجو توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر پردیس، نجات یافتند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، امیرحسین ملأشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نجات گردشگران مفقود در منطقه کوهستانی فاز 11 شهر پردیس، اظهار داشت: به دنبال گم‌شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون 1 و زون 5 فاز 11 شهر پردیس و آبشار کمرد، دو تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آن‌ها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند.

وی افزود: نیمه‌شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و 3 نوه‌ که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از 6 ساعت هنوز برنگشته بودند، آتش‌نشانی 2 تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال‌احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر گفت: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود 5 ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ گم‌شده را در پای کوه یافتند.

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

 ملأشور یادآور شد: این پدربزرگ به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز 11 پردیس رفته بودند و پس از اینکه زمان برگشتشان طولانی شده، والدین بچه‎ها با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند.

 مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی به‌صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست‌وجو قرار دادند تا اینکه پس از 5 ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه، پدربزرگ و بچه‌ها پیداشده و تحویل خانواده‌شان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود