Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@06:21:38 GMT

اینترپل در تعقیب ستاره اسبق تیم ملی برزیل

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۲۰۹

اینترپل در تعقیب ستاره اسبق تیم ملی برزیل

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وزارت دادگستری ایتالیا با اعلام این خبر مبنی بر محکومیت «روبینیو»، ستاره اسبق تیم ملی برزیل از پلیس بین‌الملل (اینترپ) درخواست کرده تا حکم مذکور را اجرایی کند.

روبینیو با نام کامل «رابسون دِسوزا» در برزیل زندگی می‌کند. این کشور آمریکای جنوبی اتباع خود را مسترد نمی‌کند و این بدان معنا است که روبینیو تنها در صورت خروج از کشور، بازداشت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاهی در میلان در سال ۲۰۱۷ روبینیو و پنج برزیلی دیگر را به اتهام تعرض گروهی مجرم اعلام کرد. این محکومیت در سال ۲۰۲۰ از سوی دادگاه استیناف نیز تایید شد و ماه گذشته نیز به تایید دیوان عالی ایتالیا رسید.

روبینیو ۳۸ ساله همواره این اتهامات را رد کرده است. او ۱۰۰ بار پیراهن تیم ملی برزیل را بر تن کرد و در باشگاه‌های معتبری همچون رئال مادرید، منچسترسیتی و همچنین آ. ث میلان توپ زد.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1130129 برچسب‌ها فوتبال دنیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!