Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه عصر امروز در دمشق با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کردند. 

در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، آخرین اوضاع سیاسی مربوط به بحران سوریه و روند سیاسی حل و فصل آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی در سخنانی با تاکید بر تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه خواستار خروج نیروهای خارجی که به شکل غیرقانونی در سوریه حضور دارند، از خاک این کشور شد.

وی همچنین تاکید کرد که برداشته شدن تحریم‌ها علیه سوریه، به حل سیاسی بحران سوریه کمک خواهد کرد.

در این دیدار همچنین پترسون، سفیر کشورمان را در جریان گفت‌وگوهای خود با مقامات سوری قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوریه مهدی سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی