Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی روز چهارشنبه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه امام علی(ع)، گفت: قهرمانان و مدال آوران بسیاری مدال ها و جام‌های قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده‌اند و شاید برخی از آنان در بین ما نباشند، اما همواره یاد و خاطره آنان در دل ما زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی افزود: بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) بهترین مکان برای نگهداری و حفاظت از نفایس و مدال های ارزشمند قهرمانان و افتخارآفرینان ملی و ورزشی این مرز و بوم است.

هلن سپاهی قهرمان کرمانشاهی رشته کاراته جهانی و آسیایی نیز در ادامه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در بارگاه منور رضوی، گفت: باعث افتخار است که مدال‌های بنده به عنوان یادگاری در کنار سایر مدال‌های قهرمانان کشورم در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می ‌شود.
وی  افزود: از سال ۱۳۷۲ رشته کاراته را در استان کرمانشاه آغاز کردم و در مسابقات بین‌المللی حضور یافتم؛ همه ما ورزشکاران ایرانی قبل از آغاز مسابقات به ائمه اطهار(ع) متوسل می‌شویم و از آنان مدد می‌جوییم. بنده نیز قبل از مسابقات بین المللی از امام رضا(ع) مدد می‌جستم و به ایشان متوسل می‌شدم.
سپاهی، عضو پیشین تیم ملی کاراته بانوان ایران و به عنوان نخبه برگزیده زنان سال ۸۸ برگزیده شده است.

نام وی زمانی مطرح شد که در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان در ورزشگاه «نیپون بودوکان» شهر توکیو پایتخت ژاپن زمانی که با لباس تیم ملی و با حجاب آماده حضور در میدان بود، با کارشکنی مسئولان مسابقات به دلیل امتناع از برداشتن حجاب خود، به خارج از زمین مسابقه هدایت و از این مسابقات کنار رفت.

برچسب‌ها موزه‌ آستان قدس رضوی مشهد آستان قدس رضوی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موزه آستان قدس رضوی مشهد آستان قدس رضوی موزه آستان قدس رضوی مشهد آستان قدس رضوی کاراته آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!